Tråd: Hemsidan / Forumet - Förslag

Jag läste Christinas "det gör ont" som innehöll en hel del matnyttigt om hur man behandlar stukningar mm. Johan fyllde i med tips om hur man håller igång små (men viktiga) muskler för att undvika skador. Själv har jag skrivit en tråd om styrketräning.

Det börjar bli en del nyttig information som vi borde hålla i sär från det mer lättsamma chattandet.

Jag funderar på hur vi skulle kunna spara det här på BJJ-hemsidan. Några ideer !!??  :idea:

Sv: Hemsidan / Forumet - Förslag

Så här drygt två år efter mitt förra inlägg på denna tråden så har jag ett förslag på hur vi skall spara den nyttiga informationen mer lättillgänglig. Jag föreslår att käcka kommentarer plockas bort efter tre månader i de mer nyttiga trådarna, tex Styrketräning, skador mfl men inte tävlingar mm som är mer av en färskvara.  Dessutom kan sökrubriken för "nyttiga trådar" skrivas med stora bokstäver.

Missförstå mig inte, det är kul att läsa spontana reaktioner och "käcka inlägg" men de kanske inte behöver sparas åt eftervärlden.

Sv: Hemsidan / Forumet - Förslag

Nu har jag fixat så det går att kika på gamla bilder igen! Med undantag från några av de riktigt tidiga bilderna. Se förstasidan på http://www.alliancebjj.se

Webbplats