Tråd: Intensiv helg

Hej

Jag har pratat lite med Johan om möjligheten att köra en intensiv helg någon gång under november.

Då det verkar som att flera är intresserade av detta tänkte jag kolla ungefär hur många och vilken helg som skulle passa bäst för folk.

Mitt förslag på helger är antingen 19-21/11 eller 26-28/11

Upplägget (om det funkar för Johan) har jag tänkt mig ungefär så här

Fredag:
2h 18-20

Lördag:
2h 10-12
lunch till 13:30
2h 13:30-15:30
paus 15:30-16:00
2h 16:00-18:00
fri träning / sparing för dom som vill till 19:00
Avslutar med att äta lite och kanske nån öl för dom som vill i Täby C

Söndag:
Fri träning från 15:00 tills ordinarie träning (vill många på förmiddagen kanske det går att ordna)

Detta är ett förslag så allt går ju att diskutera men vi borde nog boka upp detta ganska snart.
Detta är i första hand tänkt för "nybörjare" och taket på antal medverkande bör hamna på max: 10st

Kostnaden vet jag inte ännu men det fixar nog Johan ;)

Sv: Intensiv helg

De helgerna borde fungera om jag bara får ledigt från jobbet. Så fort det kommit in sex förhandsbetalningar så kan jag lämna in en ledighetsansökan. Daniel, skulle du kunna administrera anmälningar och betalningar, så kan du gå gratis vid minst sju betalande deltagare (alltså totalt åtta med dig)?

Förslaget om 3*2h på lördagen fungerar bra för mig. Nedanstående priser inkluderar även ett 2h-pass på söndagen:

6 personer: 600kr/person
7 personer: 550kr/person
8 personer: 500kr/person (förutom Daniel, se ovan)
9 personer: 450kr/person (förutom Daniel, se ovan)
10 personer eller fler: 400kr/person (förutom Daniel, se ovan)

Varenda krona som kommer in kommer att användas till att finansiera min nästa Brasilien-resa = ännu fler roliga tekniker och lärdomar för er! =)

Vill ni ha ett 2h-pass även på fredagen (då jag jobbar) föreslår jag att ni mutar t.ex. Calle att ta hand om detta pass och att ni ger honom vars en hundralapp för besväret (som han givetvis sparar för att kunna hänga med mig till Brasilien ;).

Webbplats

Hej

Lite ändringar då med tanke på Johans inlägg.

Fredag

2h 18:00-20:00 med Calle (kostnad för detta få Calle komma med)

Lördag

2h träning 10:00-12:00
Lunch 12:00-13:30
2h träning 13:30-15:30
Rast 15:30-16:30
2h träning 16:30-18:30

Söndag

2H träning 14:30-16:30
Rast 16:30-17:00
Vanlig Träning 17:00-19:00

På lördagen käkar vi middag efter träningen för dom som vill.
Blir vi 8-10 personer fixar jag med dryck mm till lördag/söndag för träningspengen som uteblir.

så in och anmäl er nu glöm inte skriva vilken helg som passar er bäst

Sounds fun.  If you guys ever have free rolling, let me know and I'll come up (evenings or weekends only for me though...)  Hope to see you guys at Tapout on November 20!

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)

Om jag ska kunna ta ledigt från jobbet för att hålla i seminarium måste det vara färdigt väldigt snart så chiefen får lite framförhållning på min ledighetsansökan. I annat fall får vi skjuta på det. Vore förstås kul om det blev av i god tid innan terminsslutet!

Även om det blir färre än sex personer så kan vi ju köra, men lite avkortat:

5 personer: 600kr/person för 3*2h på lördagen alternativt söndagen (men inget extrapass på söndagen)
4 personer: 600kr/person för 3*1,5h på lördagen alternativt söndagen (men inget extrapass på söndagen)

Webbplats

Dåligt med svar på tråden, lite synd

Väntar tills på måndag (8/11) om folk bara är lite sega men har vi inga svar då får vi tyvärr lägga detta på hyllan.

Så in och anmäl er nu