Sv: Lunchklubben på Strike! (och annan träning dagtid)

Mina vänner!

Även i morgon, onsdag den 9:e, kommer Lunchklubben öppna sina portar. Mellan 13-15 kommer lädret regna inomhus.

50:- för utomstående och gratis för oss andra. (Till den första gruppen räknas även de som tränat 100 år men glömt att betala sommaravgiften.)

Alltså:
13-15, Onsdag den 9:e, 50:- eller gratis!

Snap, nap or tap! /A

Hej alla!

Nu är det dags att köra igång igen men innan datum och veckodagar skall spikas så får alla komma med önskemål. Alla veckodagar funkar för mig, plocka 2 och hör av er här på FB så kör vi!
Tiderna blir antingen innan eller efter lunch.
Krångligt? Inte alls!

Mina egna förslag blir måndagar och fredagar kl 13-15.
Vad sägs?

Mvh Andreas

Hallå!

Om jag bara får välja 2 så måste det nog bli tisdagar och onsdagar kl 11-13
Om jag blir totalt nedröstad på mina dagar så ser jag gärna att tiderna blir mellan 11-13 iallafall... om det är någon av de två dagarna jag verkligen håller högt så är det tisdagen.

Marcus.

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Micke gillar Tisdagar och Torsdagar bäst just nu men jag är tyvärr drabbad av ett schema som förändras radikalt en gång per månad ungefär så ni kan nog disregarda mina preferenser tycker jag.

Vi ses!

Ok ! vad händer? när ska vi börja kramas och smygtitta på varandra i duschen på dagtid=) när ska vi börja köra?
Jag kan som sagt mest frekvent på tis och onsdagar men jag är inte omöjlig på andra dagar...

Marcus.

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Tisdag och torsdag låter bra, mitt schema är lite konstigt men då kan jag köra ett lunchpass i veckan. Och bra med pass när vi inte har BJJ på kvällen.

//Andreas B

Lunchklubb, kommande vecka:

Träning:
Måndag, 8:e september: 10-12
Tisdag, 9:e september: 10-12
Torsdag, 11:e september 10-12

Då ses vi på måndag och antagligen på tisdag. Torsdag jobbar jag.

Marcelo Garcia

Kul!

Vi ses. /A

Hallå! Dagar jag kan denna vecka är: tis, ons, tors, fre. Melllan 10-13.

Ha det fint. / M

Marcelo Garcia

Ok då prövar vi igen!

Dagar jag kan den här veckan är: Tis och ons 10-13 och fredag 12.30-14.00

Ses på mattan/M

Marcelo Garcia

Missa inte sista dagträningspasset för lunch klubben denna vecka idag (fredag) kl 12.30-14.00.

/M

Marcelo Garcia

Sugen på att hänga på idag. Någon som ska åka från Vallentuna och in till Strike som jag kan åka med? (börjar brinna i knutarna =)

Webbplats

Tider och dagar jag är tillgänglig denna vecka är: Mån, tis och fredag mellan 10-13.

/M

Marcelo Garcia

Jag kan idag (måndag) ca 11-13 samt fredag ca 11-13; antingen ute hos mig i Vallentuna eller på Strike om jag kan åka med någon.

Webbplats

Jag kan nog dom flesta dagarna i veckan bästa tiden 10-12.

Hej alla lunchklubbare!

Denna vecka kommer lunchklubben att braka loss på tisdag den 4:e och fredag den 7:e. November alltså.  Tiderna blir 10-12 om inte andra önskemål dyker upp.
Gå med i klubben på facebook också. Sök på Lunchklubben Strike.
Vill ni hamna i klubbens exklusiva mess-lista? Maila då ert nummer till mig eller lägg det här på tråden. Via mess kommer träningstillfällen med sjukt kort varsel. Eller i alla fall dagen innan.

Ha det så bra! /Brandreas

Fredagslunchklubba is go för Micke!!

Vale tudo sparring here i come!! :)) Jag har inte bitit någon i ögat på flera månader :).

Cool! Då syns vi på fredag!

blir det något nu på fredag? jag har nyckel , behöver bara nån å träna med :)

-- Robin Arding --

Hej alla!

Yes Robin! På fredag smäller det!
Eller rättare sagt, jag er sugen på att köra mellan 10-12. Funkar det för dig samt alla andra som läder denna tråd och vill träna?

Vi ses!

Jag kommer! 10-12 blir perfekt som vanligt. Pratade med Fredrik igår och han var också på.

Ses imorgon!

Marcelo Garcia

nice!  då ses vi imorgon då :)

-- Robin Arding --

Ok! dagens pass är avklarat. Vi körde stående armdragstakedownserien från förra fightermag. Det var kul men lite ovant för oss alla tror jag. Sen blev det sparring resten av passet.

Närvarande : Marcus, Andreas, Fredrik och Robin.

Marcelo Garcia

Kul att ni skriver vilka tekniker ni har kört. Jättebra att ni kör träning mellan ordinarie träningar!

Att träna en gång i veckan är bra och mycket bättre än ingenting.

Att träna två gånger i veckan är mer än dubbelt så bra.

Tre gånger i veckan gör att du aldrig hinner glömma teknikerna från förra gången.

Fyra gånger i veckan är ett starkt hot mot instruktörerna;-) Men det är bara bra. Ju bättre ni blir desto mer kan vi sträcka på oss. Även om jag åker på stryk i någon match.