Tråd: Sista-minuten-tråden (inställda träningar etc)

Ursprunglig topic: Träningen inställd 1/11 pga snöhinder

Idag onsdag 1/11 2006 är träningen inställd pga snökaos. Själv sitter jag kvar på jobbet i Solna och kommer inte hem. Trafiken står nästan helt stilla utanför kontoret.

Du kan ju alltid köra några sit ups och armhävningar framför TVn så hoppas jag att vi ses på fredag !

Sv: Sista-minuten-tråden (inställda träningar etc)

Beklagar att det inte blev någon träning ikväll. Anders var borta och själv fick jag fel på bilen (något med generatorn?) när jag bara var halvvägs och bilen ville inte börja leva igen vad jag än gjorde så fick bogsera den. Inför framtiden kan det vara bra om ni lägger in mitt och/eller Anders nummer i mobilen om det någon annan gång skulle vara så att det inte är någon instruktör på plats 5 min efter att passet skulle starta. Mitt nummer är 073 956 96 (åtta) (ett). Är lokalen upplåst går det allafall alltid att köra matcher, partial training, drilla och repetera. Det går förstås att be någon av thaiboxningsinstruktörerna att låsa upp i källaren (de dagar de är där) men se till att det blir låst efteråt bara.

Webbplats

Imorgon fredag (16/3) kan varken jag eller Anders hålla i träningen. Är någon intresserad av att köra ändå så kontakta mig så kanske det går att ordna nycklar. Eller om någon graderad skulle kunna ta passet. Söndag kör vi dock som vanligt. Påminner även om att det är Stockholm BJJ Open på lördag! (se http://www.brasa-stockholm.se/stobjj/ ) Åk gärna och titta eller tävla! Vet att åtminstone Alex tänkt åka dit.

Webbplats

Fredag 27/4 kommer Anders vara i Zambia och jag jobbar fredagar. Någon graderad som kan leda det passet?

Webbplats

Fredag 27/4 är det träning på vanliga tiden. Micke A öppnar.

Träning som vanligt (18-20) fredag 18/5.

Någon graderad som kan ta träningen fredag 25/5 (jag bortrest, Johan jobbar)?

Träning som vanligt fredag 25/5 (2007). Micke A öppnar.

Repetera tekniker / kör matcher !

???

Micke A öppnar nog inte, jag har varken nyckel eller möjlighet att komma till träningen på Fredag.

Jag har för mig att Andereas den större har nyckeln och kommer att öppna den 25/5, han är både graderad och kompetent så det blir nog en finfin träning av det hela iallafall.

Ha det trevligt, så ses vi på Söndag istället.
/Micke

Markus G har nyckeln och Andreas S skulle antagligen komma även han så finfin träning kommer det garanterat att bli!

Nu är för övrigt vårterminen snart slut - sista träningen är den 1a juni enligt hemsidan (men vi kommer antagligen att köra träning även söndagen den 3e) och sommarterminen börjar den 4e. Som alltid behöver vi många fler medlemmar - både för klubbens finanser och för att träningen ska bli så bra som möjligt (det är ju både roligare och mer lärorikt när man är fler personer på passen). Så dra med vänner och bekanta och sprid ordet!

Webbplats

Vi kör träning nu på söndag som vanligt! (fastän fredagen officiellt är sista dagen på vårterminen)

Därefter börjar sommarterminen med träning tisdagar 18-20, söndagar 17:30-19:30 samt fri träning torsdagar 18-20. Därutöver lär vi hälsa på hos BJJ-center emellanåt.

Webbplats

Sommarschemat börjar den 7:e juni istället för den 4e! Skillnaden som blir för oss är att det inte blir pass tisdagen den 5e utan först onsdagen den 6e (detta är vårterminens sista pass). Sedan blir det pass igen (sommarterminens första - vilket är en fri träning) dagen efter - torsdag den 7e kl 18.

Webbplats

Tisdag 17/7 är både jag och Johan bortresta. Någon graderad som kan ta passet ?

Fredag 2/11 (dag före helgdag) är BJJ-träningen inställd ! Övriga träningar går som vanligt i denna veckan.

- - - - -

Det har varit dålig anslutning till fredagsträningarna. Om det fortsätter på samma sätt så kommer vi att överväga att slopa fredagsträningarna nästa termin.

Fredag 9/11: bara jag och Oscar kom till träningen. Tråkigt. Fredagar verkar inte särskilt populärt. Det har varit dålig uppslutning på fredagar hela terminen.

Nästa fredag (16/11) testar vi med att istället börja 18.00 (och sluta 19.30) !

Nu gäller det att ställa upp! Om det inte kommer några stycken nästa fredag så ställer jag in fredagsträningarna resten av terminen.

Hmm jag jobbar varannan fredag till 20, men kommer komma nu på fre om inget oförutsett händer!

Tap, snap or nap.

Träningen inställd fredag 30/11 !!!

Pga min utlandsresa och ingen ersättare.

Tyvärr läser inte alla här på Forumet så sprid gärna info på träningen !

Ok..trist att höra.. Men jag skulle kanske kunna köra ifall det e flera som kommer dit.. Åkte till lokalen idag men det var ingen där :( Hoppas det kommer folk imorgon iaf

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Terminens sista träning nu på fredag. Om det finns intresse (skriv här på forumet!) så börjar vi redan kl 17.00, annars 18.00. Johan är då nyss hemkommen från Brasilien och kommer att ge oss några nya tekniker, "Johans julgodis".

I mellandagarna kommer vi att ha några extra träningar. Håll ögonen öppna på detta forum!

Fan jag missar den träningen pga jobb :( Men blir hemma hela jul->nyår och kommer gärna ner o kör nåt eller några extrapass.

Tap, snap or nap.

Jag är på kl 17.00!!!!

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Jag kan inte förrän kl 18 :-(!
Men jag är förkyld och hade bara tänkt titta på, och borde dessutom ha sett en del av teknikerna redan.

Jag missar hela fredagspasset (25årsfest) men submitta Johan ordentligt från mig!!!

Jag kör gärna i mellandagarna förutsatt att jag inte jobbar då passet/passen är.

Jag kommer tyvärr inte heller att kunna dyka upp pga jobb.

//Andreas B

ok! hur blir det idag?

Börjar vi 17 eller 18?
Jag är som sagt på kl 17!

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Hej alla!
Jag kommer kl 17! Hoppas ni andra är där, annars får jag submitta mig själv en timme.

Vi ses!