Sv: Sommarträning (se längst ner i tråden)

Jag vill hälsa på, kanske köra ett MMA-pass? Kör de gänget något nu i sommar? Helgerna är bäst för mig eftersom jag jobbar och Täby ligger där det ligger...

Micke:

jag tror (!) att MMA-gänget kör i kväll torsdag 18.30 - 20.00. Du kan kolla med fredrik.gillinger@strikeboxingclub.se

BJJ kör vi tisdagar och torsdagar 18.30 - 20.00 om det finns tillräckligt med intresserade. Vi körde i tisdags men det ser ut som om det blir inställt idag (om inte fler anmälningar kommer in före 16.00).

Mer troligt att det blir BJJ-träning på tisdag (21/6). Kolla här på Forumet!

PS Tack för din fina insats för Strike/Alliance i Tap Out tävlingen !!!

103 Senast ändrad av Anders (2011-06-16 16:51:37)

Torsdag 16/6 inga anmälda kl 16.00 = ingen instruktörsledd träning.

Skicka din emailadress till fredrik.gillinger@strikeboxingclub.se så får du info när något händer i klubben!

Kolla också här på Forumet! Sp eci ellt nu på sommaren kan extra träningar och inställda träningar komma med kort varsel.

Nästa träning tisdag 18:30 - 20:00.

Jag kör gärna på i morgon tisdag 21/6

Vi kör som vanligt imorgon, tisdag. Dvs kl. 18:30-20.

Webbplats

Måste tyvärr hoppa kvällens träning, nytt soffbord inkommer under kvällen =)

Tyvärr jag me :8 *buhuu* jag är o köper ny bil idag!!

träna ordentligt. Jag hoppas innerligt att det går på torsdag!

Inte stor och stark men snabb som en vessla!!

Jag måste också hoppa träningen ikväll då Terese jobbar kväll. Jag siktar på torsdag.

Jag tittar förbi kl 18:30 allafall och kör om det är några där. Är det ont om folk så kanske vi får köra avkortat pass.

Webbplats

Vilka kommer på träningen ikväll? Jag sätter gärna igång och tränar tidigare (redan runt kl 17:30) om någon avancerad vill köra då.

Webbplats

Tack Anders! Det var mitt nöje!

Jag ska försöka komma ned i sommar iaf 1-2 ggr och rulla runt...

Vi ses!

Inga anmälda till träningen ikväll, så det blir ingen instruktörsledd träning. Eventuellt kommer Calle, men inget garanterat.

Webbplats

Verkar inte finnas intresse för sommarträning. Om inga anmälda här på Forumet så kommer inte någon instruktör till passet (det är ju trist att stå ensam och vänta på om någon behagar uppenbara sig).

Jag hoppas att ni i alla fall håller igång med konditions- och styrketräning så att ni inte är helt ur form när höstterminen börjar! Löpning, armhävningar och crunches kan du göra överallt. No excuse!

Jag har varit bortrest och haft mig så jag har helt hamnat efter ,men jag kommer gärna nästa gång det blir nått :) Jag vet inte om jag ska hjälpa en komma igång med gymmandet imorgon och så, jag chansar på att det inte blir nått om bara jag kommer :) så jag kollar forumet imorgon efter jobbet och blir det nått kommer jag annars blir det väll gym och sim i guess för sist när jag drog ner så läste jag inte  forumet och stod där ensam :D

Tänkte kolla intresse att träna ikväll 28/6. Jag kollar strax efter 17:00 om det är några som anmält sig.

Ingen instruktörsledd träning ikväll då ingen har anmält sig.

118 Senast ändrad av Anders (2011-06-29 09:18:13)

Kom igen nu och anmäl er så att det blir träning på torsdag (18.30-20.00) !!

Värme är inget argument, det är ju BRASILIANSK jiujitsu. När vi var där så var det mellan 25 och 30 grader (på deras vinter) och när Johan var där själv senast så var det uppemot 40grader. So, no excuse!

Lätt , vill man bli bäst får man väll lida lite xD
Count me in ! :D

Det ser dåligt ut. Om inte ytterligare minst två anmälda till kl 16.00 idag så blir det ingen instruktörsledd träning idag 30/6. Däremot tror jag att Thai:arna kör som vanligt.

Hur kör ni nu i sommar? Kör ni tekniker etc eller rullar ni bara? Skadat ledbanden i handen vilket tydligen kan ta upp till 6 månader att läka och i värsta fall kräva operation. Tänkte man kanske kunde börja testa att bara köra teknik och sen fysa när ni matchar.

Hej Michel,
tyvärr är det dålig anslutning på sommarträningen. Tydligen tycker många det är skönare att ligga och steka i solen än att umgås med svettiga träningskompisar i en källarlokal;-) Därför har vi bara instruktörsledd träning om tillräckligt många anmält sig här på Forumet och instruktören har bekräftat att det blir träning.

Om inte annat så hoppas jag att vi ses i augusti. Krya på dig!

Anders

Trist, känns som man förlorar för varje dag som går. Självklart kommer jag i Augusti! I värsta fall för att köra teknik men kommer gör jag.

Verkar trögt att få igång någon organiserad sommarträning. Föreslår att alla ställer in sig på start i mitten av augusti (söndag 14/8 preliminärt) för gamla medlemmar. Nya medlemmar startar som vanligt med två veckors Öppet Hus (= gratis provträning) i slutet av augusti. Och sedan full fart hela hösten, preliminärt samma dagar som tidigare, dvs söndag, måndag och onsdag kväll, men det beror på när instruktörerna har möjlighet.

Synpunkter? Kommentarer?

Om det är någon som har lust att köra lite oorganiserat någon gång under sommaren så hakar jag gärna på.