Sv: Graderingar
GRATTIS!!
Fan det är ni värda =)
John C Reily
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
GRATTIS!!
Fan det är ni värda =)
Dags för graderingar igen. Det börjar ju närma sig jul.
Victor H fick sitt andra streck, efter att förra gången ha visat väldigt bra fighting-talang i en stenhård match mot Johan.
Marcus L fick sitt första streck, egentligen det andra fighting-strecket men han har kvar att klara av lista 1. Första gången som detta sättet att ge streck används och blir troligtvis bara undantagsvis även framöver.
Wihooo, här bara rasar det in streck, grattis grattis grattis!!!
kul att många får streeck!!
Ett stort grattis till Kaj som fick sitt första streck idag! Du har bra koll på teknikerna och är duktig på att visa dem för andra. Bra jobbat!
Härligt! många graderade nu fan va kul
Grats man!
Grattis Ludwig till första strecket! Bra timing nu innan du är borta några veckor, så att du kan sukta ordentligt efter träningen :-)
- Hurra, hurra, hurra, hurra!
- Öh öh, ha den äran!
- Nej, nej dumsnut!
Alexander som tränade hos oss tidigare, har flyttat till stan och därför bytt klubb. Jag hörde igår att han graderats till blått bälte.
Jättegrattis från kompisarna på Strike! Vi såg från början att du har talang. Mjuka och fina rörelser.
Du är hjärtligt välkommen ner för lite kamratlig sparring, när du får tid och lust!
Fan va kul!! verkligen på tiden...:) skulle vara kul och rulla lite med honom igen.
Ett enormt stort GRATTIS till Björn L som idag klarade den tuffaste trestrecksgradering som vi någonsin har haft. Först visa tekniker, sedan lite spridd sparring och som kronan på verket, 17 minuters stenhård sparring med våra två bästa fighters. Björn höll ut ända till slut, även om det bokstavligen svartnade för ögonen på honom. Tur att Linda var med så hon kunde stödja honom när han stapplade hem. Snacka om fighting spirit !!!!! :-)
Nice work Bjorn! Though I'm not entirely sure what it is.. :P I'll find out tonight.. hehe
Tackar!
Jag är fortfarande stel och öm i hela kroppen men det känns ändå riktigt skönt! =)
Grymt jobbat!! Hade inte jag klarat av när det begav sig hähä.. tur att dom var snällare då ;)
Kul att se dig på forumet igen, Hytte! Börjar det bli dax att komma tillbaka och sniffa på det blåa bältet (och på svettiga pojkar) inom den närmsta framtiden? =)
Jag kommer tillbaka efter sommaren! Då jävlar =)
Grattis till Jimmy som fick som fick sitt första streck idag. Bra jobbat, du har utvecklats bra! Smidig som en panter och lurig som en gammal räv. Ingen dålig kombination :-)
Drivs med PunBB från Informer Technologies, Inc.