Sv: Träning under helgen (se längst ner i tråden)
Jag rullar gärna idag 5/4, då är vi 4.
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Jag rullar gärna idag 5/4, då är vi 4.
cool.
Calle,
kan du hämta nyckeln hos mig (till nedre lokalen enbart) eller har du ordnat på annat håll? Johan har nyckel till båda dörrarna. Bör gå att låna av honom /Kyrkbyn).
Ingen ordinarie träning idag. Som vanligt på onsdag 7/4.
I may be a little later than 6pm.. like 6:20pm. IDK. Heading to city now. But as long as you guys are going to show up to roll, I'll be there.
I'll be there at 6 dependig on the key, you know you can use back door?
Har du möjlighet att hämta nyckeln, Calle?
De verkar köra som vanligt på mark plan, de kanske inte har nycklar till "grottan" iof.
Anders jag har inte ordnat nyckel på annat håll så jag kommer gärna förbi och lånar din nyckel. Vilken adress är det som gäller?
Ring eller skicka ett svar här jag tittar igen vid 17:15
070 228 sju fyra fyra tre
K, I'll be there around 6pm too...see you there.
Träning som vanligt i morgon söndag 11/4! Hoppas på full uppslutning då :-)
Thaiboxning är inställd under påskhelgen. För BJJ vill vi veta, här på Forumet, vilka som är intresserade av träning! Om det finns tillräckligt intresse så kör vi antingen pass för alla (vanliga tiderna) eller träning för avancerade (=graderad eller tränat MMA minst ett år) på tid vi bestämmer senare.
Så anmäl dig och titta in sen och se hur det blir!
Jag. Linda o Björn pratade om att köra på både fredag och Lördag. tider skulle vi bestämma senare.
Jag kör gärna om man får vara med? Skriv tider isf.
tiden idag är bestämd till kl 12. välkomna.
Det var grymt kul igår! Blir det något idag?
vi pratade om att köra imorgon på dagen nån gång.
vi har inte bestämt någon närmare tid.
Ingen träning i kväll söndag 8/4.
För få föranmälningar under påskhelgen, men har varit några som kört själva dagtid.
Vi kör som vanligt från onsdag och framåt.
Ingen BJJ idag p.g.a. valborg.
någon som har lust att köra lite matcher idag ,fredag, runt 18? kör gärna några mma ronder också om någon är på :-)
På lördag kör vi förmiddagsträning från klockan 09:00, Tanken är att de som har små kids kan ta med dem så låter vi dem springa lösa i lokalen medan vi tränar och turas om att vara lekledare. jag är öppen för att köra vad som helst, mitts, BJJ, MMA eller stående så ta med allt :-)
Drivs med PunBB från Informer Technologies, Inc.