Tråd: Alexandre Paiva i Finland/Polen (se längst ner i tråden)
Den 11-19 juni så har Alexandre Paiva (om ni inte vet vem det är, fråga Anders eller Johan) BJJ-seminarium i Espoo (om ni inte vet var det ligger, fråga Tony :-). Fast tips, förort till Helsingfors)
Vi var några som var med på slutet av förra årets seminarium och det var superkul så det kan varmt rekommenderas.
Förra året hade de något sorts klippkortssystem, antingen betalade man per träning eller så köpte man ett kort för typ10 träningar och fick mängdrabatt. Kommer inte ihåg priset, men ska forska mer.
Man behöver inte vara med hela tiden, förra året så var vi tex med de sista fyra dagarna. En av dagarna var träningsfri eftersom det var en utomhustävling vid Hangö strand då, så vi var med och tävlade då i stället.
Skojiga minnen från förra året är tex tjuvflätning på sovande Tommy, att vi gick vilse varenda gång vi skulle någonstans, kvällsgrillning vid den fina grillplatsen där vi bodde, brasiliansk komplett tyst uppvärmning, många nya roliga tekniker och erfarenhetsutbyten med andra, fantastiska dagen vid Hangö, öppet gi-byte för att Tommy och jag bara hade en riktig dräkt tillsammans när vi skulle tävla, Tommys och Johans näsor dagen efter (tycker i alla fall jag var skojigt :) ), batong-safari på Finlandsfärjan, diskussionerna i soffan på kvällarna...
Inser att jag kan hålla på hur länge som helst, så kom med i år och var med själva i stället.
Kommer att lägga till information här löpande, skrik gärna till om ni vill vara med så kan vi boka resa och boende och så tillsammans. Den här gången vet vi ju precis hur man gör, eller hur Johan :-)?