*Utstrypning Deluxe*
Okej, idag skulle jag och markus testa om det gick att göra triangelescapes i full fart.
Resultatet, jag påbörjade svepet men Markus har långa starka ben och kunde hålla i. Det såg ut som om jag var vid medvetande och stretade emot men jag har inget minne av detta, kampen (som jag inte har något som helst minne av ska ha pågåt i 30s). Hade en lång obehaglig mardröm där jag kände mig fasthållen och fallande länge länge, heelt facked up, vaknade med ett skrik och kom knappt ihåg vad vi höll på med, alla var helt allvarliga och stämningen kändes osoft kändes som om jag varit borta i mellan 10 min och en kvart.
*Otrevliga bitar av histories bortages*
Kommer hem nu klockan 12.30 ungefär, mitt vänstra öga har två stora röda "blåmärken" i ögonvitan (typ 50% av ögat) i sig och jag ser suddigt från det och ett konstigt piiip i örat som gick över för ett tag sedan men det känns någonstans som en bagatellartad grej, typ att blodkärlen sprack av blodtryckets ökning, snarare än något riktigt battis.
Har dock sjukt ont i huvudet och känner mig svag i armarna och lite konstig. Gav nycklarna till Hytte (som upplevt motsvarande 3 ggr förresten :)) och konstaterade att det är dags för mig att ta en paus från kampsport. Jag mår och ser ut som skit (blåtiror, ben, knän, detta) och behöver avbryta verksamheten, tillbaks inom kort, se till att ha blivit bra som bara fan tills dess :).
Det man bör lära sig är att strypningar kan vara klockrena utan att det gör ont och att man INTE, INTE vill uppleva hur det är att bli utstrypt ordentligt... Ingen ironi här, det var bara 100% mer än otrevligt... Även fast situationen i stort var komisk.