Sv: Sommarträning (se längst ner i tråden)

Helt rätt, vi har tider. Jag vill bara veta att det blir ett antal som kommer  för att det skall bli lönt att köra. Och det är ju tråkigt om man betalar och sedan kommer inga fler på träningarna.

Så alla som är intresserade, svara så fort som möjligt!

152 Senast ändrad av Patric (2014-06-02 12:34:29)

Alternativ 1 låter helt klart bäst, kommer dock vara bortrest några veckor i sommar så alternativ 2 och 4 är nog mer realistiskt.
Kommer vara med så mycket det går för att hämta igen det jag missat under vårterminen.

Måste säga att Tisdagar och Torsdagar passar mycket bättre än Fredagar och Söndagar för min del.

Tisdagar och torsdagar 18-19:30 (eller 20) är "öppen matta" dvs även de som tränar MMA är välkomna. Det kan alltså finnas fler att träna med även om det inte kommer så många BJJare. I sommar är det inte alltid det finns instruktör på passen, men det går ju alltid att träna sparring eller partial training!

Hej, jag räknar med att träna regelbundet hela sommaren. Var där igår men vi var bara 2 st så det blev att vi hängde med på Thai-träningen i stället. Det funkar ju för mig med mma-fokus men personligen föredrar jag mma- och bjj-passen. Så hur/var får man reda på om det är bjj-träning? Är den inställd försöker jag hellre tajma mma:n dagen före eller efter.

Tyvärr brukar det vara få som tränar på somrarna. Gå därför in här i Forumet och skriv att du vill träna, tex idag torsdag. Är det fler som är intresserade så gör dom samma sak. Instruktör blir det bara om det är tillräckligt många anmälda.

Ok tack, jag ser till att hålla mig informerad helt enkelt. Kommer vara där idag men tar med skydd för thaiträning som fallback

Vi verkar vara tre st som kommer imorgon på sommarträningen, jag, hasse och jocke sr.

Vilka ska rulla i morrn?

Än så länge är vi tre stycken:  jag, Jocke sr och Susanna.

Vilka ska träna i morgon torsdag?

Än så länge är det Jocke sr, Susanna och jag.

Hej alla,
det har varit dåligt med träningen för de flesta av oss (utom flitiga Susanna och Joakim) i sommar. Vi får väl skylla på värmen. Jag funderar på om vi skulle bestämma en dag i veckan i augusti för att komma igång inför höstterminen. Finns det tillräckligt många intresserade för sådan träning? Om vi blir tillräckligt många så blir det träning med instruktör.

T.ex. Torsdagar 18-19:30 den 7, 14 och 21/8?

Skriv här på Forumet om du är intresserad!

Någon har löst sommarkort och jag hoppas att ni fått möjlighet till träning. För övriga har klubben klippkort (10 gånger, man kan dela flera personer på ett kort) eller betalning för enstaka träning. 

21/8 slutar sommarterminen.

25/8 börjar höstterminen.

Generellt kan man räkna med att jag, susanna och hasse är där. Vi har kört så gott som hela sommaren och kommer köra på ända i kaklet, fast jag är på kreta nu i en vecka (stackars mig).

Jag är på! Har inte tränat sen jag kom tillbaks till Sverige,så nu är det på tiden att börja igen :)

Vilka ska rulla idag? Än så länge är vi minst tre, jag och Ingvar och Jocke jr!

Jag kommer träna hela augusti, så Torsdagar låter bra.

Hej alla,

Det börjar se vettigt ut för träning på torsdagar med start 7/8 (+ 14 och 21/8) kl 18:00 - 19:30. Om vi blir tillräckligt många så blir det träning med instruktör.

Hittills har Jocke, Susanna, Hasse, Valentina och Patrick visat intresse. Några fler hoppas jag!
Skriv här på Forumet om du är intresserad!

Någon har löst sommarkort. För övriga har klubben klippkort (10 gånger, man kan dela flera personer på ett kort) eller betalning för enstaka träning. 

25/8 börjar höstterminen.

Jag kör blandat bjj och mma och ibland thai och brukar planera träningsveckan helgen innan så min närvaro är inte solklar varje gång men på torsdag är jag med. Kanske till och med hinner hämta ut en dräkt till dess.
//Ingvar

Vilka vill träna imorgon? Hittills är det jag, Patrik och kanske Hasse.

Jag kommer imorgon! Eventuellt kommer även några från Skift i Sollentuna på besök.

Webbplats

Hej alla,

I morgon torsdag 7/8 kl 18:00 - 19:30 kör vi igång med träning med instruktör för alla som har tränat tidigare. MMA-are är också mycket välkomna!

Hittills har Jocke, Susanna, Hasse, Valentina, Patric, Ingvar och Johan visat intresse. Några fler hoppas jag!
Skriv gärna här på Forumet om du är intresserad!

Vi kör också torsdag 14 och 21/8 om det finns tillräckligt intresse.

25/8 börjar höstterminen på Combat. Då gäller det att vi får in så många nybörjare som möjligt och ännu viktigare att alla som tränat tidigare fortsätter sin träning

På torsdag 14/8 kör vi träning igen med instruktör för alla som tränat tidigare. I torsdags var det ganska många tränande. Vi hoppas på ännu fler nu på torsdag!

Nybörjare är välkomna fredag 29/8 och söndag 31/8. Börja peppa dina kompisar, släktingar, familjen mfl! Ju fler vi blir desto roligare.

Sista BJJ-träningen för sommarterminen i kväll (torsdag).

Höstterminen börjar på måndag dvs vår första ordinarie BJJ-träning är på fredag 29/8 18:00 - 19:30 och sedan söndag 31/8. Då är nybörjare mycket välkomna!

måndagar och onsdagar fri träning som tidigare 18:00 - 19:30 för de som tränat minst en termin. Onsdagar avancerade tekniker.

Vi ses!

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Sommarterminen på Combat börjar nu. Träning tisdagar och torsdagar kl. 19:00 - 20:30.

Mer info på Combats hemsida: http://www.combatacademy.com/