Sv: Sista-minuten-tråden (inställda träningar etc)

Måndag 10/8 fri träning. Ingen instruktör,

Vi ses på torsdag!

Måndag 31/5 2010 fri träning (18-20) dvs ingen instruktör.

Onsdag 2/6 håller Calle i passet (19-21 som vanligt).

Håll ögonen öppna här på Forumet! Det finns risk för ytterligare problem med instruktör den närmsta tiden.

Johan lägger till: Fast jag kommer tillbaka på bred front efter onsdagen, eftersom alla mina uppsatser och tentor är klara då och jag antagligen inte kommer att plugga så överjävligt många paralella universitetskurser längre någonsin mer efter det =).

Påskhelgen

ingen träning (med instruktör) påskdagen och annandag påsk dvs 24 och 25/4 2011.

Ni är givetvis välkomna att komma överens om att köra ändå, om ni kan engagera någon som har nyckel.

Jag tränar gärna om någon annan vill.

Träning som vanligt idag söndag 1 maj kl 17.00 !

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Idag 24/9 rabatt på träningsutrustning, bl.a. billig BJJgi på Budo & Fitness:

http://www.budo-fitness.cc/os2/product_ … c86b86e929

Bra för dig om du prenumererar på denna tråd ("subscribe to this topic" under senaste inlägget) så får du ett mail om något kommer upp i "sista minuten", t.ex. inställda träningar eller extra träningar.

Jag har fått förhinder så i kväll (söndag 3/6) gäller egen träning. Thai-instruktören öppnar och stänger.

tja, någon som har lust att köra lite lugn rull idag från 20:00? jag är där och kör säck så det är bara att kliva på :-)

..

Om någon vill köra ikväll så finns jag där och kör från 20:00! varmt välkomna ta med gi och en teknik som vi kan öva på :-)

..

Ikväll onsdag 12/9 finns risk att jag blir lite sen, men jag kommer.

Kör igång själva med uppvärmning och lite sparring, eller om någon graderad vill påbörja passet med att visa några tekniker (t.ex. passera guard)!

Håll ögonen öppna här på Forumet!
Idag onsdag 5/12 finns risk att vi ställer in träningen pga snöhinder. Definitivt besked senast 17:00 idag.

BJJträningen inställd idag onsdag 5/12 pga snöhinder!!!

Ersätt med 50 armhävningar ;-)

64 Senast ändrad av Anders (2013-05-03 07:35:40)

tisdag 7/5 avancerad träning som vanligt.

Torsdag 9/5 (Kristi himmelsfärdsdag) ingen träning.

Därefter träning som vanligt.

Söndag 19/5 (pingstdagen) ingen träning.

Därefter träning igen som vanligt.

Söndag 2/6 är sista träningen för vårterminen.

Därefter sommarträning om det finns tillräckligt intresse.

65 Senast ändrad av Anders (2013-05-18 12:35:49)

Söndag 19/5 pingstdagen, dvs i morgon, TRÄNING SOM VANLIGT 12:00 !!!

Söndag 3/11 2013 ingen träning pga Allhelgonahelgen.

Ikväll fredag 1/11 är det BJJ-träning som vanligt!

På söndag 3/11 ingen träning, pga Allhelgonahelgen.

Ingen träning på helgdagarna under påsken. För BJJ betyder det att det inte är någon träning fredag18/4 och söndag 20/4.

Ingen träning på helgdagarna under påsken. För BJJ betyder det att det inte är någon träning fredag 18/4 och söndag 20/4.

Vi ses igen fredag 25/4!

Silja berättade igår att träningen på söndag tyvärr är inställd dvs den 18 maj. Hon kunde försöka hitta någon ersättningstid om vi ville men det känns som att det är ni instruktörer som får bestämma.

INSTÄLLD TRÄNING SÖNDAG 18/5 !!!

Joackim skulle hålla i träningen så han får bestämma om han vill prata med Silja för att hitta en annan tid.

Tack för informationen Susanna! Alla kan väl hjälpas åt att sprida informationen på träningarna innan söndag! Det påstås, konstigt nog, att inte alla läser på vårt Forum varje dag ;-)

alltså: INSTÄLLD TRÄNING SÖNDAG 18/5 !!!

Jah som skulle göra comeback på Söndag : ) börjar äntligen få ordning på axeln. Får vila en vecka till då.

Träningen på söndag 13/12 2015 är inställd. Träning som vanligt tisdag (och avancerad träning torsdag) sedan är det slut på höstterminen.