Sv: Ufc-uppesittarnatt

Uppdatering. Robin hinner nog inte komma men han skulle försöka. Jag tror alex dyker upp. Vi kollar på tvsändningen alltså klockan 0.00. Välkomna då.

//Markus Skoog

Snart smäller det! David såg grymt rippad ut på invägningen :)

//Markus Skoog

53 Senast ändrad av Harding (2008-10-18 16:36:13)

jag ska göra ALLT för att komma!!   (till peter å kolla matchen dvs :p )   tror jag kan smita iväg på festen , va gör man helst , festa me damer på värmdö eller titta på vuxna män i speedos som kramas i en ring? :D

edit:  eklund såg krallig ut :)  , david såg uttorkad ut , hoppas han e fit for fight!!

-- Robin Arding --

Robin. Nu vet vi ju vad du väljer. Damer everytime :) Men det e lugnt. Jag och Peter satt och kollade på galan och han hade bunkrat upp med chips, dipp, och en massa frukt så det var grymt. Mer satsumas till mig liksom :) Micke ringde men det bröts hela tiden så jag hoppas att han inte var ut till Hägernäs utan att det var något annat han ville för vi släppte aldrig in nån iallafall :)

Det var lite skumma decisions på galan tycker jag men vad fan. Domarna är ju kass i UFC det har man ju vetat länge :)

//Markus Skoog

Jag e i Dalarna den 26 så ni får dra ihop nåt själva :)

//Markus Skoog

Markus, jag fick ditt SMS nu :). Vi kommer alltså inte, jag tänkte bara kolla läget med er men jag tror jag behöver en ny telefon.

JA, kass telefon. JAg hade full mottagning.

//Markus Skoog

Tjohoo.. lördagen den 27e.. hos vem sitter vi då? Robin eller?

//Markus Skoog

mähh då e jag i fucking småland :( Vill vara med på en ufc night med er grabbar

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Japp det blir enligt uppgift världens drag hemma hos robin med projektor å hela skiten :P

//Markus Skoog

61 Senast ändrad av Hytte (2008-12-18 23:00:30)

omfg! Om jag e hemma o det finns plats så e jag på iaf.. får höra av mig efter jul

John C Reily

Klart det finns plats för dig hytte! :)

//Markus Skoog

Skönt att höra =)

John C Reily

Jag är med sugen på att haka.Börjar det kl 4 som vanligt?

Jag såg galan hemma i ensamhet eftersom jag hade vinterkräksjukan :) Den var grym hursmhelst. Bästa på länge enligt mig å jag lyckades tippa alla stora matcherna vilket var roligt även om jag inte satsat några pengar..

//Markus Skoog