Sv: Ufc-uppesittarnatt

Okej. JAg tog med mig vindruvor och Alex stod för chipsen. Vi tittade på UFC i fyra timmar och mös i soffan. Ska inte skriva några spoilers här. Vi får se hur det blir nästa gång. Vore som sagt roligt om fler kunde vara med.

//Markus Skoog

Hej hopp

Nu börjar uppladdningen inför nästa UFC. Kommer bli ännu bättre än sist. Kan vi sitta hemma hos Alex igen? Jag vet inte, sist var det lite trångt :) Alla som är intresserade får gärna skriva det här så vi vet hur många som e sugna. Skriv också om vi kan sitta hemma hos er. Tv4 sport är ett måste dock :)

//Markus Skoog

Jaha

På lördag är det fight! Kan vi sitta hemma hos dig Alex? Är det några mer som är sugna? Ska gymbiffarna se det live? Har ni tv4sport och får man komma hem till er med en påse chips och glo på morgonen?

//Markus Skoog

Skulle gärna vara med men ska upp till dalarna :( Fan vore nice o mysa med er svett gossar :D

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Dalarna eller kompisarna, tydligen ett svårt val :)

//Markus Skoog

*snyft* förlåt

John C Reily

JAha. Vi bommade första visningen men vi tog igen det dagen efter då galan repriserades. Bättre lycka nästa gång :) Om två veckor i London så sändningstiden ligger nog bättre till för oss :)

//Markus Skoog

UFC 85 Bedlam på tv4sport klockan 21.00 på lördag. Är det någon som har tv4sport som vill se det med mig?

//Markus Skoog

Ohh, det var grymt skönt att se galan lite tidigare än man är van vid :) Satt hemma hos Robin tillsammans med några av hans vänner och proppa i oss godis, chips å läsk. Måste bulka lite. Galan var oväntat bra och det var kul att se Kampmann.
Får se hur det blir nästa gång. Hej hopp

//Markus Skoog

Håller med om att det var en bra gala, tyckte dock att Alves såg sjukt mycket större ut än Hughes i main eventet. Han måste ha vägt runt 180lb+
Nästa gala är ultimate fighter finalen och den går om typ 2 veckor. Får hoppas att Amir tar sig till finalen!

the more you tap, the more you learn

Nu ska jag hem till robin å se UFC 88! Hoppas den e bra, harlyckats undvika alla spoilers = Nima :)

//Markus Skoog

89 e ju i england så då kanske vi kan dra ihop ett gäng och kolla tillsammans hemma hos någon, börjar väl ni då tror jag. Är det några som e sugna? Vi kanske kan sitta hemma hos Robin men då ska man nog inte vara mer än sex pers. Kan ju käka middag innan också :) Vadsägs?

//Markus Skoog

Det tycker jag låter som en grym ide...

John C Reily

jag kan ta me mig projektorn annars , om vi blir fler , men runt 6 pers som sagt kan jag få in i mitt rum iaf..

-- Robin Arding --

Allright då e vi tre pers hittills iallafall :) Sweet! Vart ska vi käka? Alla är välkomna så hör av er!

//Markus Skoog

Nu på onsdag är det ju fihgt night :) Någon som ska se den? Voe kul. Eller om robin "spelar"in den så kan vi se den i helgen ju :)

//Markus Skoog

18e och 26e oktober smäller det! Hemma hos Robin den 18e :) Ta med chips, dipp, läsk, smågodis mm och ett våldsamt humör :)

//Markus Skoog

Okej, nu på lördag så smäller det! Sifu Peter har äskat om att vi sitter hemma hos honom istället. Han har en 42" plasma och massa chips! Jag tänkte att det kanske är kul för Robins del om vi inte är hemma hos honom jämt. Vad sägs?

Anmälda hittills: Jag, Peter, Robin, Hytte... Inga mer, alla är välkomna :) Ju mer desto mer expertpanel blir det :) Och Nima, snacka med dina föräldrar, jag kan skjutsa hem dig efteråt. Jag kan komma och hämta dig och hälsa på dom om det hjälper, vore kul om du var med :)

//Markus Skoog

Jag skulle jättegärna vilja vara med!

Crap!!! Detta vore obeskrivligt nice att vara med på, men det blir ingenting av pga av tidigare planer. Först tänkte jag att detta var en sådan 03.30 start UFC och då hade det varit perfa.

Hoppas ni får det trevligt i alla fall!!! Jag är fortfarande inte 100% och måste vänta 10 dar till på lungröntgen men jag saknar er allihopa och det kliar som fan i kroppen för att få slåss litegranna...

Tack Markus för erbjudandet, väldigt schyst av dig! men jag och några polare hade bestämt att vi skulle se den hemma hos en kompis :/
Alexander, ska inte du börja köra snart  =)

the more you tap, the more you learn

Okjag måste joina Micke på fail vågen e jag rädd.. :=(
Får ta en raincheck på ufc night

John C Reily

Nooo! Hytte mannen, wtf! Men alex hoppar in som avbytare, det är tufft! Blir stora skor att fylla :)

//Markus Skoog

Dom visar tydligen UFC först 00.00 på tv4sport. Hör med Peter när man ska dyka upp och hur vi gör om vi tankar ner skiten, streamar eller nöjer oss med Paolo :) Blir sent iallafall så Micke kanske kan komma :) Nu är det upp till bevis Micke ;)

//Markus Skoog

Alltså jag ska dricka mängder av öl med några fina och rara vänner i staden efter flyttlasset, jag kan höra av mig när jag är på väg hem. Tankar ni hem så får ni bäst kvalité, dessutom lär ni få vänta så länge på att den uppas på trackern så att jag hinner dit :). Blir det vid 03.00 snåret så lär jag lätt haka!!!

Kommer hem till Peter med Hytte och Limpan i släptåg med några bärs i magen tidigt söndag morgon, blir perfekt :).