Tråd: Ufc-uppesittarnatt

Hej

Någon som ska se matchen inatt som man kan komma över till och glo med? Jag tar med chips! Lördag natt klockan 4 på morgonen på tv4 sport.

Hör av er, här eller om ni har mitt nummer..

//Markus Skoog

Sv: Ufc-uppesittarnatt

Tjenare! Jag har tv4 sport. Står och väger lite huruvida jag ska titta på matcherna eller inte. Vore kul om vi kunde samla ihop ett litet gäng som kan hitta?! , kommer nog bli riktigt roliga matcher!

Hittar vi några fler så.. Håll mig underrättad!

//Markus Skoog

Bra initiativ!! Har länge tänkt att vi borde göra detta, jag kan dock ej denna gång på grund av att jag måste jobba imorgon...

Men vi borde ha UFC-kvällar på gymmet så att vi spontant kan börja slåss/rulla när man blir taggad av att kolla på matcherna :).

hmmm kanske inte blir nåt.. KAn du spela in det kanske så vi kan ha en videokväll på klubben eller nåt?

//Markus Skoog

Markus skrev:

hmmm kanske inte blir nåt.. KAn du spela in det kanske så vi kan ha en videokväll på klubben eller nåt?

Jag har den på min server annars. Mailade ju uppgifter till dig förut så du kan tanka den från mig om du vill.

Tap, snap or nap.

Jag har laddat ner Bielheden-matchen. Om Tomas tar med resten på minneskort e.dyl. så kan vi ju köra den på projektor innan/efter någon träning om det finns intresse.

Med lite förberedelse kan vi kanske arrangera UFC-uppesittning i samband med nästa gala. Vi kör alla diskussioner om det i den här tråden.

Webbplats

Den där servern.. alltså jag e inte så hajj på sånt så jag kom inte in :) Men tack ändå. Jag och Alexander har bestämt att vi ska kolla hos honom nästa gång och det fanns plats för fler. Han har undervåningen på en villa i bällsta nära diskteknik. Alex får väl skriva här om det skulle ändra sig. Jag tar med chips iallafall. Blir fint att ha nåt nyttigt att stoppa i sig 4 på morgonen :)

projektor Innan söndagsträningen kanske?

Tjo

//Markus Skoog

Någon som såg joachim hansens match mot Luiz Azeredo i senaste pride? (tror jag?) Vilken uppvisning det var!

aa det var en bra match. Hansen va grym :)

the more you tap, the more you learn

Jag har missat den :)

//Markus Skoog

Ska vi träffad lite tidigare hos dig Alex. Kanske se lite andra bra matcher å så innan för att värma upp inför den stora drabbningen?

//Markus Skoog

Söndagen den 30 mars gick 3 svenska fighters alla från Hilti stockholm match i Legends Sports Bar, Sunderland, UK.

Reza “Maddog” Madadi vann sin match på 48 sekunder i första ronden med en armbar över Peter Willson. Gratulerar till Rezas titel bälte i -76kg.

Piotr Jakaczynski vann även han med en armbar över Lukas Les med en sekund kvar av första ronden.

Christopher Spång gjorde oavgjort mot Jack Sexton (semi pro)

Fyfan! Reza verkar ju grym, hoppas filmklippet från galan kommer upp snart. Vill se den där armbaren :)

//Markus Skoog

När var det egentligen? Den tionde eller? Måste vara snart hursom..

//Markus Skoog

lördag den 19 april :)

VA! Så lång tid kvar. Tusan också... Visar dom det på tv4 sport då?

//Markus Skoog

japp, klockan fyra på morgonen.

Förutom George st pierres och rich franklins matcher så ser inte fightcardet så lovande ut. Men UFC 84 kommer bli grymt!
Wanderlei vs. Jardine
Lyoto Machida vs. Tito Ortiz
Bj Penn vs. Sean Sherk

Men st pierres match är ju lite hausad. Hoppas han får spö igen så det blir nåt att snacka om :) Chips å popcorn och lite dricka (alkoholfritt såklart) så ska man nog kunna rädda den där kvällen också.

Vilka har tv4 sport hemma och kan tänka sig att släppa in mig på morgonkvisten? Utifall att Alex ändrar sig eller så...

//Markus Skoog

Houston alexander mot james irwin... Wooohooo! Vilken jävla knock. Rakt på hakspetsen.. Lite orutinerat att gå på den tekniken bara men men ibland går dom in och då är det mörkt!!

//Markus Skoog

På lördag är de ju UFC83. Vore superkul om vi kunde kolla ett gäng hemma hos mig? Kommer förmodligen förbi på fredag och tränar, haft så otroligt mycket med jobbet och runt om så har inte hunnit träna så mycket som jag egentligen velat!

Kanske dum fråga. Men jag antar att det är 4 på morgonen på lördag.. Alltså fredag natt mot lördag eller är det lördag natt mot söndag... :) Någon som vet

//Markus Skoog

Lördag natt mot söndag som gäller

Okej alltså söndag morgon då... Jaja, det blir väl bra. Du jobbar inte på söndag då. Kan bli tungt att komma upp då. I charken kan man lätt tappa ett par fingrar om man inte är uppmärksam :)

//Markus Skoog

Det börjar 0315 nån highlights grej innan. Kanske kan vara kul att se för att komma igång med allt vrålande om "det där skulle fan jag ha gjort bättre! Vad fan sysslar han med!" :)

//Markus Skoog