Tråd: Privatlektioner BJJ

Jag har fått ett par undringar om privatlektioner. Eftersom jag jobbar och pluggar heltid så har jag begränsat med tidsmöjligheter så av tidsekonomiska skäl föredrar jag att hålla teknikpass på min lilla minimatta (ca 6 kvm) ute i Täby kyrkby (vid fint väder alternativt om den kanske går att köra i källaren till huset där jag bor).

Dagarna då jag (dagtid) oftast kan i kyrkbyn är tisdagar, onsdagar, torsdagar och antingen lördag eller söndag.

I Strikes lokaler kan jag vanligtvis direkt innan ordinarie BJJ-träning.

Bäst och roligast tycker jag är med två (på samma nivå) på privatlektionen för då kan jag gå runt och se, visa och rätta utifrån istället för att se och göra allt från teknik-docke-perspektiv.

Prata med mig om du är intresserad och vill höra vad det kostar.

Webbplats

Sv: Privatlektioner BJJ

Tänkte försöka komma igång lite mer med privatlektioner den här terminen om det finns intresse, så det finns möjlighet att utvecklas fortare och mer individanpassat för en inte allt för stor peng. Samtidigt som jag kanske får möjlighet att ägna mer tid åt BJJ till allas förtjusning. =)

Som extrastöd för nybörjare tänkte jag att de som vill får en privatlektion (med ytterligare en nybörjare) i månaden under hela terminen för 1000kr/person - fyra tillfällen á ca 45min för 1000kr per person (förskottsbetalt och med förbestämd förläggning av lektionstillfällen). Eller, om ni vill vara flera (blir inte fullt så privat lektion då förstås) på samma tider så får de gå för 500kr/person. Har du ingen att gå med så kan jag försöka para ihop.

Färre lektioner, längre lektioner, enpersonslektioner etc. kostar förstås lite mer per gång men det är bara att fråga!

Nybörjare rekommenderas även att köpa teknikskivan (200kr inklusive t-shirt, köps av mig eller Anders) med de flesta tekniker vi gör första terminen.

Webbplats

De som är intresserade av privatlektioner denna termin kan kontakta mig om önskemål så försöker jag arrangera, t.ex. om ni vill vara flera stycken för att få ner kostnaderna per person. Jag rekommenderar att vara två (eller fyra) personer, så ni har en träningspartner och jag kan hjälpa till från ett yttre perspektiv.

Samma priser som tidigare.

Endast ett förutbestämt tillfälle: 500kr plus 200kr för varje person utöver den första.

Fyra förutbestämda tillfällen (se ovan):

En person: 1800kr (=450kr/tillfälle)
Två personer: 1000kr/person (=250kr/tillfälle/person)

Fler än två personer kostar 500kr extra för varje person utöver två. Pris/tillfälle/person blir alltså 208kr vid 3 pers, 188kr vid 4 pers.

Webbplats

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Nu är jag klar med utbildningen till Personlig tränare, så om det finns intresse för personlig träning med kampsportsinriktning så kan jag höra med chefen på Gym & Sim om han är intresserad av att jag kör det där även om jag bara har möjlighet att köra en helgdag varannan vecka. Priser etc. som då skulle bli aktuella finns på http://www.gymochsim.se .

Som tidigare erbjuds även privatlektioner enligt ovan.

Webbplats