Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 737

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Sv: Fredagsträning

Markus skrev:

Ska försöka masa mig dit om min nacke är kurerad, har varit helt knas sen i måndags. Håller tummarna för mig själv :)

Zonsalva, massage & ispaket 5 minuter (sätter igång blodgenomströmningen)!

Ohh.. Va bra då kan vi öva på takedowns :) Jag lovade Nima att visa alla varianter på lås från armbarförsvaret som Johan körde i måndags så det kan väl alla försöka minnas hur de var..

//Markus Skoog

Jag kommer också ned och kör men jag måste dra lite tidigare än normalt... Är klar med tentor och inlämningsuppgifter fram till den 25:e nu, känns sweet och jag vill börja helgen med att rulla lite :).

Dessutom ska vi fan preppa Bran för sin stora fight, WAR Tomas "Storkben" Brandvold!!!

Vi ses!!

Oh! Ska han köra imorgon då eller? Skulle vara kul att hänga med och kolla på. Vilken tid är det? Jag ska väl vara på klubben och kika på matcherna där och eventuellt döma lite.. Det krockar väl förstås

//Markus Skoog

Nacka Fight Night, jag kommer missa både den och STRIKE-Open (som tydligen ska ha grym grym Taj-box denna gång) men jag hörde att Nacka-eventen inte började föränns 17.00 vilket innebär att den nog går att kombinera med STRIKE-Open.

Vi ses om en timme!

Om Markus Skoog fick med sig nyckeln är han och jag iaf klara för fredags-träning (29/2), hojta i forumet om ni vill vara med (eller bara dyk upp). Vilka tider kör vi Markus?

Jag kommer inte köra ikväll pga min extremt feta lårkaka.. har fortf problem att gå i trappor..

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Uppfattat, hoppas det ordnar sig med den Hytte. Lite orolig över att Marcus inte har hört av sig på forumet ang. fredagsträning... Jag vet iofs att han har haft internetproblem, jag kommer iallafall vara på plats 17.30 vid gymmet. Om Marcus (mot förmodan) inte kommer så blir det utomhusgrappling på den fina arenan som det var tänkt att StrikeOut skulle gå på förra sommaren. Vi ses!

jag försöker komma iaf :)

the more you tap, the more you learn

jag kommer lite senare. tänkte vid arton.. Se mitt nummer tidigare i tråden och hör av dig. Skyndar mig nu!

//Markus Skoog

Ahh.. blev lite stress där. såg meddelandena här tio över fem, så det var bara att kasta i sig gröt och åka. Det var fyra nubörjare på träningen, alla gymbiffar. Det var mycket kul att köra med dem och de tyckte det var skitkul och skulle komma igen på söndag. Bara att hålla tummarna att de börjar, vore kul med lite fler folk på brassen.

Hej hopp!

//Markus Skoog

För övrigt kanske man ska säga att det var nio personer som körde. Nytt rekord tror jag. Jag, linus, micke, nima, lina, och fyra gymkillar då. simon, jimmy, markus och så en till som jag missade namnet på.

//Markus Skoog

63 Senast ändrad av Markus (2008-03-04 22:23:45)

JAg är på nu på fredag 7/3. Ska försöka sno åt mig en nyckel eller två imorgon. klockan 18.00

//Markus Skoog

Jag är också klar för fredagsträning!! 7/3

Sweet! Då kanske du kan ta nyckeln, man blir ju nervös av att ha den :)

//Markus Skoog

Jag jobbar som vanligt men ska försöka smyga ner mellan 19-20.

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Jag e på imorgon!

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Okej alla glada. Idag 18.00 till 20.00. Gaude hoppar in vid sjusnåret och spöar oss ödmjuka :)

Hej hopp

//Markus Skoog

Jaha, igår var två gymkillar och två mmasnubar där samt jag, Nima, Micke, Hytte, Fredrik och alexander där. Det var kul som tusan :)

//Markus Skoog

Hej hej ska försöka få tag på nyckeln till nu på fredag 14. Träning från 19.00 och kolla forumet 17.30 så ska jag skriva om jag fått tag på en nyckel. Är bortrest torsdag men kommer hem fredag eftermiddag så det borde gå.

//Markus Skoog

18.30 idag är det träning. Jag hämtar nycklarna hos Johan.Skriv gärna om ni kommer. Hej hopp

//Markus Skoog

Jag kommer! =)

the more you tap, the more you learn

Kommer... / ena gym tvillingen =)

"Alla som har fru och småbarn vet att tennis hör till de lättare sakerna i livet"// John McEnroe

Jaha, det var få på träningen men vi var desto gladare.. eller nåt. Som framgår ovan var det jag Nima och Danne. Var har Adrian tagit vägen förresten? Vi körde matcher ett bra tag sen partial training från side control och sen även från guard. Sen var det matcher igen. Jag var jävligt nära med en gogoplata på danne, är lite fundersam på den. Johan får visa den igen vid tillfälle. Himla användbar känns det som.
Jaha syns på söndag då!

//Markus Skoog

Hej hej, jag tänkte bara säga att jag tyvärr inte kan komma på fredagen 21/3 eftersom jag är i Finland ett tag framöver. Bara så att ingen tror att jag styr upp träningen med nycklar osv...

Jag kommer hem nästa vecka, Glad påsk!!