Sv: Fredagsträning

Peter kommer vara där säger han så nycklar är väl lungt. Men klart bäst om du lånar av Johan iallafall eftersom saker och ting kan ändras.. Jag kommer absolut. Vilken tid gäller nu då? Okej 17.30 siktar jag på då. Kan ju alltid värma lite innan ni andra kommer. Kul att det verkar vara många som vill. Hej hopp!

//Markus Skoog

Ohh, vad bra pass det var. Vi var riktigt många som körde. Hoppas det håller i sig. Tack för bra pass :) Nu är jag mör...

//Markus Skoog

Nu på fredag 1 februari kör jag gärna klockan 18.00 om intresse finns..

//Markus Skoog

Micke kommer tyvärr ej på den 1:a februari, det verkar istället som om Hytte blir den som låser upp och styr upp fredag-jutsun. Så intresse finns det allt!!

Jag kommer tyvärr inte heller på fredag den 1a, då jag jobbar.

Tap, snap or nap.

Hytte håller i fredagsträningen idag 1/2 och hälsar att den börjar kl 18!

Tap, snap or nap.

fint! Då hinner jag käka lite! Syns där

//Markus Skoog

Fredagsträningen igår lockade tyvärr bara fyra ynka deltagare vilket var lite synd. Hytte briljerade med några fina nedtagningar från stående :) Å vi andra hjälpte till att spåna lite :) Lite armbars från mount och försvar samt triangel strypning. Sen var det matcher för hela slanten. Det var lite låg energi men himla kul! Nu sitter jag hemma med en dunderförkylning som jag hoppas hinner passera innan söndagspasset.

Hej hopp

//Markus Skoog

Hehe ja det var awesome.. Min styrka ligegr inte inom pedagogik iaf hehe.. Matcher det e det som gäller =)

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Jag tyckte det var bra. Försvaren mot armbar i det senare skedet som vi körde hade jag inte kört sen jag började igen så det var välbehövligt. Tack för det. Matcher är alltid roligt :)

//Markus Skoog

36 Senast ändrad av Tompa (2008-02-08 16:24:27)

Rätt sent nu tyvärr, men är det några som funderar på att köra idag den 8/2? Jag o Hytte skulle kunna tänka oss att köra om vi blir några stycken, dock måste det fixas nyckel isf.

Tap, snap or nap.

Jag kör gärna idag mellan 19-20!!!!

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

!8 -20 väl? Kan inte hytte skaffa nyckel? JAg komemr iallafall men återkom om tid Tompa.

//Markus Skoog

Hmm såg nu först att vi kanske skulle bli lite mer folk, har dock redan snackat med Hytte om att vi skulle skippa idag. Jag har i vilket fall som helst ingen nyckel. Får satsa på söndag istället.

Tap, snap or nap.

jag är på även om det bara blir jag och en till! har dock ingen nyckel och kan bara mellan 19-20. Skog! Kan inte du fixa nyckel? du bor väl i vallentuna och det gör ju johan och Anders också!

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Jag håller på som en liten iller.. först försöka hitta nummer till  någon ... Hittade det efter en halvtimme. Borde prövat eniro först :) Nu har jag anders nummer men han e å gymar så han svarar inte. Får se om jag får tag på honom innan sju.. Jag å lina sticker på en gång om vi får fatt i en nyckel.. Du kan ju ringa mig om status rapport om du vill. nollsjunollfyranoll17nollettnio

ha de bra..

//Markus Skoog

Jaha

JAg och marcus mötte up kvart över sju ungefär efter ihärdigt sökande efter nycklar och telefonsamtal hit och dit.. Två stycken stod tydligen utanför klubben vid sextiden och väntade tappert men gav upp efter fyrtio minuter. En hade åkt från ekskogen. Otur! Jag vet inte om det är tydligt nog att fredagspassen inte är ordinarie och att man måste kolla på forumet innan om det blir något eller ej.

Hursomhelst, Marcus visade några sjyssta moves som jag totalt har glömt bort, lite partial på det och sen matcher. Det märktes ju vem som är blåbältare och vem som är rookie :) Många smärtsamma matcher senare funderar jag på att raka av skägget... Ser fram emot steg 1 seminariet, efter det kommer jag vara grym :)

//Markus Skoog

Mitt nummer står i nån annan tråd, men kan ju skriva det här också. Nollsjutre 956 noventa e seis å sen mitt födelseår (två siffror varav den andra är en etta). Då förstår alla va? =)

Får komma ihåg att be S att förtydliga på schemat.

Seminariet står lite och hänger just nu tyvärr, inte tillräckligt många anmälda än så länge. Får hoppas att det ändrar sig snart.

Webbplats

This just in:

Idag fredag 15/2-08 är det fredagsträning mellan 17.30-19.30 med mig: Micke!!! (Som har fått låna nycklarna!!)

Dessutom mycket speciella (dvs: extra bra, alltså, inte konstiga) gäster: Markus Skoog och Johan Hytte!!!

FöFan vad kul vi kommer att ha.

Det är ju förjävla segt att man inte kan komma loss och strypa ut er ikväll, så jag skickar dit den andra Markus i mitt ställe!!!

Hans internet ligger nere och bad mig hota er att han minnsan skulle göra er riktigt illa!

Marcelo Garcia

Internet är upe igen. Riktigt bra pass igår. DEt var Hytte Micke Adrian Nima å lilla jag. Mycket från guard, partial training å matcher. Under matcherna hjälpte han som vila till med lite teknik från sidlinjen. Sen körde vi förstpåbollen leken vilket var kul. hoho

//Markus Skoog

Det var en trevlig träning tycker jag, tyvärr så kommer jag att missa nästa fredagsträning ser det ut som. Ligg på Hytte och/eller Bran så någon kommer ihåg att låna nycklarna så att vi kan hålla liv i fredagsträningstraditionen!!

48 Senast ändrad av Tompa (2008-02-21 00:45:30)

Fredagsträning nu på fredag (duh) den 22a! Jag har nycklar o försöker va där till strax innan 18.

Tap, snap or nap.

Ska försöka masa mig dit om min nacke är kurerad, har varit helt knas sen i måndags. Håller tummarna för mig själv :)

//Markus Skoog

Jag kommer givetvis vara där och mysa med da boyz

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily