1 Senast ändrad av Andreas (2007-12-01 10:40:42)

Tråd: Träningsresa till Spanien

Hej alla vänner!

Om man som jag, dör av längtan till Brasilien men har en plånbok som dör av längtan efter pengar, så finns ett nice "budgetalternativ".
(Det kostar trots allt minst ett lakan att flyga, sen tillkommer inträde till Platinum Gym.)
Well, när alla dessa tråkigheter är avklarade, så väntar 8 pass/vecka med ett svartbälte vid namn Edson. Två av dessa pass är MMA och ett är SW.
-Vart nånstans?
-I Marbella, Spanien!

Boende kan ordnas på plats för en riktigt billig peng, vilket inte är helt vanligt i dessa regioner.
Du får dock bo i ett hus som är 80m2 "stort" och med 4(!) våningar. Bild kommer, jag bor där nu..

Vill man glo på folk funkar det utmärkt eftersom detta gym är något mer än bara ett BJJ-center för inbitna. Här samlas också gräddan av Puerto Banus, såna som sminkar sig innan träning och sen låtsastränar tillsammans med en PT.

Förresten, ni som kan det här med forum. Hur laddar jag upp bilder?

Fler detaljer kommer om ett tag.
Ps. Boka in en resa redan nu tillsammans med flickvännen. Då kan hon sola och du rulla. Båda blir alltså supernöjda! Priserna har inte dragit iväg ännu, men flyget ner hit brukar bli dubbelt så dyrt om ett par månader.

http://img145.imageshack.us/img145/9571/flygplatsen2bd3.th.jpg
Klicka på bilden så blir den stor.

Sv: Träningsresa till Spanien

Kul att du också är på träningsresa! Du får komma med dina recensioner senare. Hur undervisningen är, hur duktig instruktören är och vad det är för andra som kör där och hur de är att köra med o.s.v.
Åkte du dit för BJJn eller var det bara en lyckosam upptäckt på plats?

Bilder laddar du upp enklast geonom att gå in på http://imageshack.us/ (brukar även funka att klicka på någon gammal bild som laddats upp genom dem så kommer man till samma sida). Du behöver inte registrera dig, bara välja fil du vill ladda upp (tryck på Browse knappen och bläddra fram till filen på din dator och välj den sedan). Övriga inställningar brukar jag ha så här:

Upload: Image
(ibockad)Resize image? 320*240 (om du vill ha som de små bilderna jag brukar skicka i Rio-rese-tråden, vill du skicka som de större bilderna i den tråden så är det 640*480. Du kan förstås välja helt andra storlekar också, det här är ju "din" tråd.
(ibockad)Remove size/resolution bar from thumbnail?

När allt det är ibockad så trycker man på "host it" och väntar på att uppladdningen ska bli klar.
Sedan får du lite olika fält med olika koder som du kan använda för olika ändamål. Bläddra neråt tills du ser "Hotlink for forums (1)" - Det är det kodstycket du ska kopiera in i forumsinlägget på det stället i inlägget där du vill visa bilden.

Lycka till!

Webbplats