Sv: Strike Open / Strike Out

Ja dom vägrar berätta hur det gick för robin.. var ju det jag ville veta =)

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Om ni kollar min första shooto match å tar bort slagen så har ni min senaste submission match :X ... samma kast , rakt armlås med benen å en ordentlig böjning på motståndarens raka arm , så kommer han till slut ur den å tar rygg å stryper ut .. DAMMIT!  men googlade killen sen å såg att han vann SM i shooto förra året så då får man väl va "nöjd" med att man va nära på å ta han...nä fan thats looser talk :P  nästa gång smäller det! :P

-- Robin Arding --

Ahh synd mannen, suger ju att förlora men som sagt nästa gång e det du som äger!!!!
sjukt trist att man inte kunde vara med..

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Jag är inte helt säker men jag tror att det var han som fick gå två ronder mot David och den sista var också jämn men david fick den av Peter om jag minns rätt. I såfall behöver du ju verkligen inte skämmas. Inte för att jag tycker att du behöver skämmas i vilket fall som helst. Du deltog ju tillskillnad från oss andra fegisar :)

//Markus Skoog

Strike Open numera "Stockholm Open" Thaiboxningstävling som gick i helgen var riktigt bra faktiskt, jag vill slänga in en rekommendation att ge tävlingen en chans och komma ned och kolla nån gång. Passa förslagsvis på när det bjuds på B-klass matcher, de som gick nu senast var fan fantastiska.

Ett stort grattis till alla Strikeare som deltog också!!