Sv: Allmänt skitsnack =)

Robin, ledsen att det gick illa! Jävligt surt med skador. Tur att det ändå verkar relativt bra och att du e tillbaka snart.

Krya på foten!!

Äsh det va en gammal skada de där, gjorde ju inget direkt för å slå upp den ,  idag känns det faktiskt helt ok, skönt som fan, men skippar passet idag ändå , ska va fit for fight nästa vecka så =)

-- Robin Arding --

Robin har du nyckel tills imorgon?

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

vet någon om peter fick bielkheden tröjorna?

the more you tap, the more you learn

Ja, en tröja fick han. Han hade den på sig när vi kollade på matcherna :) Men David kom ju in med en annan tröja ju :(

Jaha, jag är uppe i Dalsland nu så ni får klara er utan mig en vecka till :( Men sen kommer jag tillbaka och då har jag förhoppningsvis inte ont i vaden längre :)

//Markus Skoog

Haha.. Nu har man varit sjuk i snart tre veckor. Roligt det här. Med mickes lilla eskapader i minnet har jag inte vågat träna men imorgon måndag ska jag ju hålla pass på klubben så då tänkte jag försöka lite lätt med hopprep för att känna efter om pulsen går upp ovanligt högt eller inte. Förkylningen har nästan lagt sig men min hals är förstörd fortfarande...

Så funkar det bra då så kör jag nog på onsdag.

//Markus Skoog

Nu drar jag till Thailand o kommer hem den 26 nov.. Blir min uppvärmning inför Tapout hehe. Ha det gott alla!!

John C Reily

Ååååå, din jävel. Ja e inte bitter!

//Markus Skoog

Jaha, nu har jag varit till läkaren iallafall med min förkylning.. Det var halsfluss så jag blev ordinerad vila och en pencilinkur... Fan vad tråkigt att inte kunna träna på sex dagar till. Det blir till att börja från början igen :( Men men skönt att få svar på vad det var iallafall och att jag inte bara har simulerat hela tiden.. Och att förhoppningsvis bli frisk också förstås :) 

Hoppas alla andra håller sig friska iallafall, jag kommer snart ner och kör igen :)

//Markus Skoog

Hytte fran thailand. Har brannt mig som fan pa axlrna o ser ut som en rosa gris hehe... Ska pa thai match nu io helgen.. lar bli grymt.. villen bara saga hej o halsa att allt e awesome

John C Reily

Hytte skrev:

Har brannt mig som fan pa axlrna o ser ut som en rosa gris

Tycker så synd om dig Hytte!

Tap, snap or nap.

mm poor me ... varmer upp med mycket singha iaf infor tapout :)

John C Reily

88 Senast ändrad av Harding (2008-12-08 15:32:43)

e fortfarande sänkt av förkylningen , "ni tjejer pratar om å föda barn, ni ska bara veta hur det känns när en kille e riktigt förkyld"  ungefär sådär känner jag mig :P
hoppas jag kan komma ner nästa måndag. det kryper i kroppen när man inte får träna :X

-- Robin Arding --

Önskar alla en riktigt God Jul !

o ett gott nytt år!!!

John C Reily

Nu har jag fått min fjärde pencillinkur... Den värsta dom har mot halsfluss så om inte den funkar var nästa steg avlivning :( Så jag hoppas på att bli frisk den här gången... Så förhoppningsvis är jag tillbaks och kör om två veckor eller nåt sånt.

Gott nytt år på er allihopa

//Markus Skoog

drygt värre ...aja , den här ggn försvinner skiten! :)

gott nytt år!

-- Robin Arding --

Men helt sjukt va alla får seriösa sjukdomar, vågar man komma tillbaka till vår terminen ;)
Krya på dig Markus var längesen vi rullade!

John C Reily

Om någon händelsevis fått könsvårtor där dräkten inte täcker... Förlåt! ;)

Webbplats

hähä

John C Reily

Kul träning igår. Snabbrepetition av lista ett-tekniker så att vi alla är väl förberedda när nybörjarna väller in med start på måndag. I matcherna så var alla riktigt taggade efter julens träningsupehåll. Speciellt kul var att Calle H kom tillbaks efter några års träningsuppehåll. Han var lika snabb som vanligt och när konditionen förbättrats och teknikerna slipats till lite, så blir han livsfaarlig.

Nu vill vi se alla andra kombatanter också, såväl gamla som nya.

Vi ses !

KOmemr komma o ösa på söndag! ska bli kul o känna lite svett lukt igen

John C Reily

Jag kommer så fort jag blir av med min halsfluss... :( Eventuellt ska jag få en femte pencillinkur..

Hytte: Vill du ha lite extrajobb? syrran vill ha tre dimmers i hennes lägenhet.. Hör av dig :)

//Markus Skoog

Nya bud från läkaren.. jag drar igång träningen i lugnt tempo under helgen så får vi se vad som händer :P Jippi.. har fan svår abstinens här.. Lite orolig för att bli smittad med nåt nytt nu bara när jag gått på antibiotika så länge.. Har inget immunförsvar ju.. så jag lugnar mig till onsdag med att träna med er antagligen..

//Markus Skoog

för er som inte har annat för er kl 13 imorgon (söndag 17/1)
så är det grappling / mma sparring i judohallen vid tibblebadet (längst ner vid pingisborden)
ses där!

-- Robin Arding --