Sv: Klubbkläder och patchar

grymt bra jobbat johan! fin fina loggor

Webbplats

Jag röstar fortfarande på den vänstra.

"I am a shark, the ground is my ocean...and most people can't even swim" - Machado brothers

den högra tycker jag, en hel cirkel ska det vara!

Vänstra tycker jag!

Webbplats

Såg inte mycket skillnad på de ovanstående, men det säger kanske mer om mina ickeexisterande photoshop-skills än nåt annat. Gillade också vänstra då det blir mer lättläst när inte en del av texten hamnar upp-o-ned.

Blir tjusigt hur som helst, grymt jobbat.

"I am a shark, the ground is my ocean...and most people can't even swim" - Machado brothers

Webbplats

34 Senast ändrad av Johan (2007-09-16 18:30:31)

Tap, snap or nap.

Webbplats

Fett! Men jag jobbar på söndag, tar ni med på måndag också?

Shit, jag jobbar också på Söndag, Måndag kommer jag ned dock... Btw är egna rashguards och patchar det coolaste jag hört, det må styras upp. Det vore kul att ha en patch... förutom att man måste lära sig sy då... Bra initiativ till allt detta Johan!!!

Webbplats

Webbplats

Fan o jag som inte ahr några cash kvar.. jaja får ta nästa leverans

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Hytte, är det kontrastfärgs-tröjan du är intresserad av så tror jag inte det är nån rusning till så stora tröjor, så du borde hinna spara ihop innan nån köper den.

Nu måste fakturan snart betalas så priset för t-shirts kommer hädanefter att vara 160kr/st alternativt 200kr för en t-shirt plus en CD med video (i wmv-format) med basics-seminariet infilmat (alla, inte minst de som ännu inte är graderade, borde skaffa den skivan så snorbillig som den är =).

De som vill köpa t-shirts för 140kr/st kan få en absolut sista chans på träningen ikväll (måndag 8/9).

Har tröjorna sålt så bra att vi minst har nått breakeven (behöver sälja ytterligare 15 stycken till fullpris för det) när jag kommer tillbaka så kommer jag att titta på att beställa patchar och kanske till och med rashguards under vårterminen.

Webbplats

Webbplats

Hej
Rashguards med klubblogga är på väg!!!
Vi har avtal med en leverantör på rashguards, boardshorts och andra kläder.
Håll ut ett par veckor för lev. håller på att testa kvaliten just nu.

Mvh
Peter

Webbplats

45 Senast ändrad av billy (2008-02-18 17:28:04)

Är definitivt sugen. Har inte fått tillbaka pengarna för utebliven leverans av min hoodie än, så om jag kan byta den mot en sån här skulle jag vara mer än nöjd.

F.Y.I så är alla sjukdomar och fanstyg över nu så ikväll kommer jag och rullar, har saknat alla träningskamrater och bjj'n enormt!

<edit> För mig gör det absolut inget med större tryck, jämför gärna med de enorma trycken chute boxe brukar ha på sina tröjor. Bidrar ju bara med mer klubbreklam.</edit>

Det stämmer Billy, du har 400kr som du inte fått tillbaka än. Vill du ha dem direkt så maila mig ditt kontonummer, eller om du vill ha rashguard+mellanskillnaden. Vill du i så fall ha långärmad eller kortärmad?

Jag vet inte om jag får mixa kortärmade och långärmade i beställningen men om jag får det så räcker det med fem förhandsbeställda+förhandsbetalda rashguards innan jag skickar in en beställning. I annat fall behövs fem förhandsbetalade per ärmlängdstyp.

Webbplats

Slår till på en stycke kortärmad av samma snitt som du hade med dig på träningen så vitt den inte fallit i bitar redan.

Den långärmade är samma märke och modell som den kortärmade enligt tryckeriet (ja, förutom armlängden då får man anta =). Och jag får mixa långärmade och kortärmade i beställningen som jag vill (ange också storlek som ni vill ha så beställer jag närmsta möjliga storlek - tror storlekarna är xs/s/m, m/l och xl eller något i den stilen).

Får jag fyra till förhandsbetalningar (maila mig för kontonummer) så skickar jag iväg beställningen sedan. Jag kommer även att köpa in ett begränsat lager (max 10 stycken) men vill du vara säker på att få rätt storlek med rätt ärmlängd så lägg in en förhandsbeställning.

Väntar även på offert för patchar. Med största sannolikhet blir priset ca 80kr/patch.

Webbplats

Hej

Jag tar en t-shirt och en långärmad rashguard

//Markus Skoog

Ni som vill förhandsbeställa rashguards - maila mig så skickar jag mitt kontonummer för förhandsinbetalning. Jag har fått in en förhandsbetalning och tre rätt säkra intresseanmälningar som förhoppningsvis snart förhandsbetalar så då räcker det med en enda till förhandsbetalning för att jag direkt ska skicka iväg beställningen till tryckeriet! Någon som är sugen på en tjusig Alliance/Strike-rashguard? Maila mig på jnyh (på) rocketmail (punkt) com.

Webbplats