Tråd: Klubbkläder och patchar

Webbplats

Sv: Klubbkläder och patchar

Hmm tyciker helt klart att det e värt att betala lite extra för t-shirts med riktigt bra kvalite.. så man kan använda dom under träning o så.. har tyvärr inga som helst kontakter inom den branchen :(
Personligen så skulle jag villja ha 2 t-shirts en som man kan träna i o en som man har på fritiden typ.. O sen lite patchar att ha på dräkten. Det blir awesome!

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Jag håller med Hytte! Klart att vi kör på kvalitet. 2 t-shirts och lite patchar låter bra för mig med. Tycker iofs inte att 150 spänn är så mycket för en t-shirt om jag förstod rätt.

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Webbplats

Webbplats

brasse-färgerna! JIU JITSU BRASILEIRO!!! sen tycker jag det är cleant med vita t-shirts också.

7 Senast ändrad av Johan (2007-08-27 12:35:06)

Webbplats

Webbplats

Tjipp!

Skulle vilja beställa/boka en st T-shirt + en st huvtröja med blixtlås.
Båda två i small.

Ha det gött alla och ses snart!

"I am a shark, the ground is my ocean...and most people can't even swim" - Machado brothers

Sign me up för två t-shirts storlek Large!

Återkommer med info om internet-banksbetalning av förhandsbeställningar (senast på mitt konto tisdag morgon). Alternativt kontant på måndagsträningen. Beställningar tas helst via forumstråden eller mail.

Vanliga T-shirts behöver bara förhandsbetalas om du köper två för reducerat pris (se ovan).

Min prov-t-shirt som jag fått är i storlek Medium och den tycker jag sitter bra på mig så skulle rekommendera max Medium för dig också, Wil. Om du inte specifikt vill ha en lössittande tröja. Billy verkade tycka att t-shirten var något stor i storleken, kan kanske stämma. Får ha med tröjan (med provtryck från annan klubb) på fre, sön och mån så ni kan kolla storleken.

Hur storlekarna är på övriga plagg vet jag inte så det är till att chansa.

Webbplats

Jag är intresserad av två Tishar i medium, jag är väl typ lika stor / lite mindre än dig Johan eller? Så medium blir bra...

Vill ha 2 t-shirts i medium

John C Reily

hytte@hotmail.com

John C Reily

2st T-Shirts stl small för moi
bran82@gmail.com

Tap, snap or nap.

Glöm inte beställningsdeadlinen ikväll! Vanliga t-shirts kommer du att kunna köpa utan att förhandsbeställa men allt annat (inklusive två t-shirts för 250kr) måste vara beställt och betalningen registrerad innan morgondagen.

Mitt kontonummer på Ica-banken är XXXX-XXX XXX X (jag kommer ta bort kontonumret härifrån runt midnatt). Betalar ni via internetbank (vilket jag föredrar) så sätt FÖRST pengarna på överföring (bör vara framme imorgon), kopiera sedan in överföringskvittensen i ett mail till mig där ni skriver vad ni har beställt. Döp gärna överföringen till något som gör det lättare att identifiera att det är du som skickat den.

Alternativ två är att betala kontant på träningen ikväll.

Jag tänkte kontakta leverantören imorgon och lägger förhoppningsvis beställningen samma dag. Beräknad leveranstid är runt mitten av månaden.

TILLÄGG: Kan nu även beställa funktions-t-shirt (saknar dock mer info angående den). Kommer kosta ca 220kr. Återkommer om jag får veta mer, tills vidare får den vara "grisen-i-säcken".

Webbplats

Hej hej!

Jag vill beställa två tishor, Medium, svarta och en zip-hood storlek Large, den också svart!
Om jag förstått det hela rätt finns de bara i svart, vilket e helt perfekt!

För er som saknat mig och trott att jag försvunnit från jordens yta, vill jag bara berätta att jag under sommaren vilat mig i form, att jag är starkare än någonsin och att jag kommer och tar er i veckan. Mohohohohoohaahaaaaaaaaaa....

Peace!

Hej

Jag vill ha 2 t-Shirts storlek small.

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Hej Johan!

Missuppfattade lite igår. Jag skickade pengarna för T-shirt och linne till strike's postgiro. Ska jag betala till ditt konto direkt så löser vi det andra sen eller?

Kan du avbryta överföringen till postgirot så gör det, annars får vi försöka ordna det med Sara, som jag tror är den som har hand om postgirot (hon är iaf kassör).

Betala hur som helst direkt till mitt konto om du kan ligga ute med dubbelt.

Det är för övrigt ett gäng som har förbokat men ännu inte betalat. Egentligen har deadlinen redan gått ut men det viktiga är att jag får pengarna innan jag själv måste lägga ut pengar så fungerar att sätta på överföring idag och imorgon också enligt ovan. Blir det senare så får ni först höra med mig så jag inte själv lagt ut pengar än för från då och framåt så kommer det gälla fullt pris. Sista-minuten-beställningar av andra plagg än t-shirts kan eventuellt ordnas om ni kollar med mig väääldigt snabbt men nu brinner det verkligen i knutarna.

Webbplats

Hej
Jag vill förutom t-shirts ha en huv tröja utan blixtlås i stl M. Om det inte är för sent. Jag överför pengar för alltihopa omgående.
Marcus

Marcelo Garcia

Jag har redan mailat iväg beställningen nu, men jag kan maila iväg en önskan om extrabeställning, det borde gå. Men efter kl 23 ikväll (tisdag) så tar jag inga nya sista-minuten-beställningar (t-shirts undantagna).

Webbplats

Webbplats

Personligen gillade jag den andra nedifrån. Sjysst att skriva vilka stilar vi kör och de andra två liknande blev lite plottriga utan mellanrummet.

"I am a shark, the ground is my ocean...and most people can't even swim" - Machado brothers

Webbplats