Jag snackade häromdagen med Pontus, som tränat på Strike tidigare, och vi planerar att köra lite egen träning ute i Vallentuna (mest teknik eftersom vi inte har så stor matta). Vi kommer nog köra i stort sett bara tekniker som inte finns i vår vanliga "läroplan" (alltså lista1+2) eftersom jag själv behöver vässa mig innan jag åker till Brasilien i höst. De tider jag oftast kan är måndagar och onsdagar samt fram till ca kl 13-14 torsdagar och fredagar. Håll utkik på diskussionsforumet! Mitt telefonnummer är fö 073 956 nio sex åtta ett.
Plats: Västra Bällsta, ungefär mellan Statoil och Ica Kragsta. Kanske nere vid Vallentuna sjön e.dyl. nån dag också om vi orkar släpa dit mattorna.
Tvåtimmarspass är rätt optimal tid känner jag själv också och starttid gärna kl 12 eller senare men kan även tidigare. Vi bör vara jämna par, bara sådana som är "självgående" och inte allt för många, egentligen bara två par (alltså jag + tre till) eftersom vi oftast bara får plats ett par på mattan åt gången beroende på teknik. Vi har ioffs en stor studsmatta i trädgården som man i nödfall kan köra ett par till på.
Denna vecka har jag tid alla vardagar förutom tisdag. Och för att det ska bli något så måste jag själv ha någon att köra med som är minst duktig 2-streckare.