Tråd: Lunchklubben på Strike! (och annan träning dagtid)

Hej mina vänner!

Jag råkade radera den förra tråden när jag skulle ta bort mitt inlägg. Well well.. Här kommer en ny!

På måndag, den 12:e mars, är jag sugen på att köra lite BJJ och MMA. Jag kan i princip hela dagen fram till 15:00. Mitt förslag är ett tvåtimmarspass mellan 11:00 och 13:00.
Hur funkar det för er?

MVH Andreas

Sv: Lunchklubben på Strike! (och annan träning dagtid)

PÅSK 2007: Fredrik har nycklar och är intresserad av att träna under påsken (fredag, lördag, sönd, månd). Skriv ett mail till honom om du vill träna: fredrik_zingmark@hotmail.com

Fredrik är eventuellt intresserad av träning på dagtid också. Maila honom !

Perfekt!

I kväll kommer jag troligtvis inte att kunna träna. Hoppas det ordnar sig med nycklar. Ring mig gärna ikväll eller i morgon bitti (sms funkar också) och berätta om det löst sig.
Jag har nummer 0704-trettioåtta, sextiotvå, sextio!

// Andreas

Jag snackade häromdagen med Pontus, som tränat på Strike tidigare, och vi planerar att köra lite egen träning ute i Vallentuna (mest teknik eftersom vi inte har så stor matta). Vi kommer nog köra i stort sett bara tekniker som inte finns i vår vanliga "läroplan" (alltså lista1+2) eftersom jag själv behöver vässa mig innan jag åker till Brasilien i höst. De tider jag oftast kan är måndagar och onsdagar samt fram till ca kl 13-14 torsdagar och fredagar. Håll utkik på diskussionsforumet! Mitt telefonnummer är fö 073 956 nio sex åtta ett.

Plats: Västra Bällsta, ungefär mellan Statoil och Ica Kragsta. Kanske nere vid Vallentuna sjön e.dyl. nån dag också om vi orkar släpa dit mattorna.

Tvåtimmarspass är rätt optimal tid känner jag själv också och starttid gärna kl 12 eller senare men kan även tidigare. Vi bör vara jämna par, bara sådana som är "självgående" och inte allt för många, egentligen bara två par (alltså jag + tre till) eftersom vi oftast bara får plats ett par på mattan åt gången beroende på teknik. Vi har ioffs en stor studsmatta i trädgården som man i nödfall kan köra ett par till på.

Denna vecka har jag tid alla vardagar förutom tisdag. Och för att det ska bli något så måste jag själv ha någon att köra med som är minst duktig 2-streckare.

Webbplats

Hej igen! Jag är på! Hoppas vi kan enas om en tid och att några andra hakar på. Ni andra, hör av er här i tråden !

Mvh Andreas

Johan! Tyvärr så kan jag inte på onsdag längre som jag sa till dig igår på söndags passet men Torsdag och Fredag så är jag helt ledig så då är jag gärna med. Vore kul om vi kunde spika en tid någon av dom dagarna (helst båda) så att det verkligen blir av.
Jag vet inte om Pontus brukar titta in på vårat forum men jag antar att du Johan har kontakt med honom?

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Tjaba! Jag är intresserad. Tyvärr kan jag bara köra till ca 14:00 så för mig passar det utmärkt att börja lite tidigare. Typ 12:00 eller 12:30. Är det i Vallentuna eller på Strike?

Mvh Andreas

Imorgon (torsdag 21/6) ca kl 12-12:30 nån gång i Vallentuna (västra bällsta) ska antagligen jag och Pontus köra igen. Skriv här om du är intresserad eller ring mig (073 956 nio sex åtta ett) imorgon efter ca kl 10 så jag hinner vakna =).

Webbplats

Hej mannen! Det är intressant! Helt klart! Jag måste jobba undan lite på kotoret, men vi kan väl höras lite senare? Ring mig när du vaknat!

//Andreas

Preliminärt dagträning i Vtuna imorgon (ons 27/6) kl 14. Försök ragga upp någon att köra med om du vill komma så vi blir jämna par!

Webbplats

Hej grabbar!

Tyvärr kan jag inte på onsdag, fick precis besked om ett möte jag måste gå på.

Mvh Andreas

Inget idag pga regn, men kanske imorgon (torsdag) och på fredag om bättre väder.

Webbplats

Bättre väder idag så I think we're on! Eventuellt kl 13 idag. Ring mig kl 12 eller anmäl intresse här och kolla sen igen runt 12 för besked om det blir något.

Webbplats

Hej! Jag kan tyvärr inte idag heller. Vi hörs snart igen!

Nya schemat (utkast men troligen blir det spikat) finns på strike-hemsidan nu och det är inlagt morgonpass 6:30-7:30 tisdagar och torsdagar. Lär ju knappast vara någon trängsel på övervåningen och kanske till och med är någon som kan låsa upp till nedre lokalen om det är några som vill köra. Ni kan ju snacka ihop er i den här tråden när det blir aktuellt.

Själv är jag dock ingen morgonmänniska och har heller inte vägarna förbi Täby på morgnarna så mig lär ni inte se där men perfekt tillfälle att köra själva!

Webbplats

Jag skulle nog kunna köra ett morgonpass ibland om det finns någon annan brasse kille  eller tjej som vill köra..

//Markus Skoog

Lunchklubben!
Thai, MMA och BJJ.
Vi blandar de stilar vi vet att du vill träna!

Tisdagar och torsdagar 11:00-13:00
Medlemmar i Strike Boxing Club tränar gratis, övriga 50:-/tillfälle.

Information om kommande träningar finns att hämta här på forumet, på facebook "Lunchklubben Strike" och på anslagstavlan på klubben. Tillhör du sms-generationen, se till att fixa Andreas nummer så kommer info där med.

Imorgon dyker jag upp iallafall!

//Markus Skoog

Denna vecka, den 22 och 24 april, är tyvärr träningen på lunchklubben inställd.

Vi kör igen längre fram!

/Andreas

Kalender för Lunchklubben!
Här kan ni se kommande träningar. Observera att nu på tisdag så börjar lunchklubben kl 12.

www.google.com/calendar/embed?src=v6o5om85mais9mt8354vtboei0%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Stockholm

Lunchklubbens Midsummer Madnes!

Tro´t eller ej!

På onsdag är det midsummmer madnes på Lunchklubben. Vi kör dubbla pass.
Förmiddag: 10-12
Eftermiddag: 13-15
Båda passen kör en skön blandning av MMA och BJJ. För medlemmar i Strike är det gratis, för övriga är det 50:-/pass som gäller. Det blir alltså 25:-/tim för riktigt nice träning. Kör ett eller båda passen, anmäl intresse genom facebook eller dyk upp när ni känner er kallade!

Om vädret och Peter tillåter kör vi på uteringen, annars blir det inomhus.

Tap or nap!

FAN TA MITT JOBB!!!!! vill vara med o rulla god dammit

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Det e lugnt Hytte, vi sparar en arm-bar till dig!

/A

Jag och Marcus Gaude kommer på onsdag bara så att du inte ställer in pga för få anmälningar. Jag tar med hunden också, hon gillar att brottas :)

//Markus Skoog

Hej alla!

Sommarfesten fortsätter! Efter en mycket lyckad "Midsummer Madness" kommer lunchklubben att köra stenhårt även denna vecka!
Onsdag 25:e,
Torsdag 26:e och
Fredag 27:e juni kör vi mellan 13-15!

50 spänn för utomstående, gratis för medlemmar. Tänk på att ett missat pass aldrig kommer tillbaka!

/A.