Tråd: Efterlysning

Vi saknar flera duktiga och ambitiösa fighters från förra terminen. Andreas, Carl-Oscar, Björn, Daniel, David mfl.

Var är ni? Kom ner och provträna och få upp gnistan igen !

Vi kör på söndagar 17-18.30, måndagar 19.15 - 20.30 (avancerade) och 20.30 - 21.45 (nybörjare),  onsdagar 19.15 - 20.30, fredagar 18-20.

Välkomna !

Sv: Efterlysning

Hej! En av de efterlysta här! (trevligt att vara saknad förreswten :D  )
Ledsen att jag inte kan dyka upp, men mitt schema är lite tajt.
Just nu är jag i bologna och studerar italienska till 3 på dagarna, och inte ens 20:30 passet hinner jag till tyvärr......
Men självklart läser jag forumet titt som tätt!

Det är något särskilt med bjj. Efter 5 månaders träningsuppehåll blev abstinensen stor, men nu har jag hittat en klubb här!!!
4 träningstillfällen har det blivit hittills, men det blir mer. Bjj kan faktiskt fylla många syften, och mig har det givit stora möjligheter att öva på min italienska med italienare. Märkligt vad folk kan föras samman av gemensamma intressen......

Jag saknar träningen på strike rätt mycketmen kommer inte kunna komma tillbaks till er under våren heller då jag ska genomgå en MYCKET omfattande operation av min vänstra axel nu i vinter (den jag brukar märka ut med en kul gul grej). Läker den som den ska är jag "back on the mat" först till hösten......

Massa hälsningar från ett än så länge soligt Italien!
Träna hårt och träna väl så ses vi när jag är frisk och hel igen!!!

/Karl Oscar

EFTERLYSNING !

Vi saknar många duktiga fighters som tränat hos oss tidigare. var är ni? Varför inte komma ner och provträna en gång!?

Även överlöpare till andra klubbar är välkomna att gästträna med oss! Kanske kan vi lära något av varandra, eller i vart fall få en spännande träning.

Sist men inte minst så har jag inte sett Andreas S och Tompa på ett bra tag. Jag hoppas att ni inte är sjuka eller har flyttat från stan. Hör gärna av er och allra helst kom ner och rulla!

Är så sjuuukt sugen.. men har fortf problem med ögat så jag får inte köra bil..
Kommer ner när det fixat sig, ska bli kul o bli ägd av alla hähä

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Andreas S och Peter F, var är ni? Har inte sett er på länge!

Patrik / Valentina,

hur är det med era skador?

Min axel börjar bli bättre nu efter flitigt gummibandstränande (sjukgymnastik).

När får vi se er på träningen!?

Det har blivit lite bättre, fick röntga handleden och de sa att båtbenet inte är brutet, så jag får träna handleden (sjukgymnastik) i två veckor och se om det blir bättre. Men tills dess,ingen BJJ,tråkigt nog.

Axeln har blivit bättre, men det går lite upp och ner.

Jag har väldigt svårt att hinna med tiderna för BJJ just nu. Måndagar och Onsdagar hinner jag inte hem till och Fredagar + Söndagar funkar tyvärr inte heller.
Har kört MMA under hösten, så lite har jag fått kramas + något Onsdags pass bjj när jag har hunnit. Men jag hoppas naturligtvis att vi får lite bättre träningstider till BJJ.