Sv: Sommarträning (se längst ner i tråden)

Jag är alltid på.

Jag är också alltid på , allt från kramas till ta över världen ! :D

Sommarträning 2012

Strike har sommartider 19/6 (tisdag) - 16/8. Träningsavgift för hela perioden 800 kr.

BJJ med instruktör torsdagar 18-20 och söndagar 17-19. Anmälan här på Forumet senast 20.00 dagen innan. Om färre än 5 anmälda så kommer troligen ingen instruktör.

BJJ utan instruktör kan du köra om någon med nyckel öppnar, tex då Thaiarna har sina pass: tisdagar 18-19:30 och onsdagar 18:30-20:00.

Och du, glöm inte att köpa klubb-T-shirt och CD med graderingsteknikerna, för en solig respektive regnig dag! Tala med, eller skriv till, Johan så tar han med till träningen!

på onsdag 6/6 kör vi träning som vanligt. om inte Calle kommer(vilket jag tror att han gör) så håller jag i passet med sann Calle anda.

Inte stor och stark men snabb som en vessla!!

Härligt att höra Mattias:). Jag kommer så vi kör som sagt på som vanligt. Flaggan är hissad i grottan så det går utmärkt att fira dagen till ära och träna;)

Nice!! ser fram emot att hålla en varm temp.

Inte stor och stark men snabb som en vessla!!

LÄGRE AVGIFT :-)

För att du skall kunna hålla igång i sommar och så vi kan vara fler på träningarna, har vi bestämt att sänka avgiften för sommarträningen om du bara tränar BJJ.

Sommarträning 2012

Strike har sommartider 19/6 (tisdag) - 16/8. Träningsavgift för hela perioden 400 kr. Skamligt billigt!

BJJ med instruktör torsdagar 18-20 och söndagar 17-19. Anmälan här på Forumet senast 20.00 dagen innan. Om färre än 5 anmälda så kommer troligen ingen instruktör.

BJJ utan instruktör kan du köra om någon med nyckel öppnar, tex då Thaiarna har sina pass: tisdagar 18-19:30 och onsdagar 18:30-20:00.

Och du, glöm inte att köpa klubb-T-shirt och CD med graderingsteknikerna, för en solig respektive regnig dag! Tala med, eller skriv till, Johan så tar han med till träningen!

Sista rycket på vårterminen!

Nu på söndag 17/6 (17-19) och måndag 18/6 (18-20) är de sista träningarna på vårterminen.

Alltså ingen träning på onsdag 20/6. Istället börjar sommarträningen:

torsdag 21/6  18-20
söndag 24/6   17-19

Observera att du måste anmäla dig här på Forumet dagen innan före 20:00 !

Det blir lite olika med deltagandet nu i sommar (vet vi av erfarenhet) så därför har vi satt ett svinbilligt pris för dig som bara tränar BJJ, 400 kr för hela sommaren (du som också tränar Thai betalar den vanliga avgiften enligt klubbens hemsida). Kom ihåg att du som har betalat terminsavgiften också har chans att träna varje dag om du bara får tag i en träningskompis och någon med nyckel. Använd detta Forumet för att boka dina "dater"!

Fler detaljer i inlägget här ovanför.

Nästa träning torsdag 21/6. 18-20. Anmäl dig här onsdag före 20:00.
Besked senast torsdag förmiddag om träningen blir av ( beror på hur många anmälda).

135 Senast ändrad av Anders (2012-06-20 20:55:33)

Träningen torsdag 21/6 inställd pga inga anmälda. Nästa träning söndag 24/6. Anmäl intresse här på Forumet!

Glad midsommar!

Tyvärr ingen träning imorgon söndag 24/6 då ingen anmält sig. Nästa pass är torsdag 28/6, anmäl er här på forumet.

Ingen träning i morgon torsdag 28/6, eftersom ingen har anmält sig.

Ordinarie sommarträning ställs in helt pga bristande intresse.

Vi kommer istället att ha enstaka träningstillfällen som vi meddelar här på Forumet i god tid. Du som har betalat din terminsavgift för hösten 2011 och/eller våren 2012 är välkommen att delta utan ytterligare kostnad.

Nästa träningstillfälle är söndagen den 8 juli kl 17-19. Anmälan här på Forumet senast kl 12:00 dagen före!

Trevlig sommar!

Johan, Anders, Calle.

Ingen träning i juli. Vi ses i augusti!

Någon som är intresserad av att träna någon dag? Har skadat ena handen(surprise!!) men kör gärna så gott jag kan om någon vill.

Kör gärna om vi blir ett par stycken avancerade. Skriv vilka dagar ni kan. Jag kan de flesta tider (men inte för sent) fram tills terminsstarten.

Webbplats

Är du intresserad av sommarträning?

Vårterminens sista träning är den 2/6. Därefter kör vi sommarträning om det finns tillräckligt många intresserade. Jag vill be dig att svara på frågorna här nedanför:

1) intresserad av sommarträning? Ja/nej.
2) hela sommaren (1900)? Två månader (1600 kr)? En månad (800 kr)? Klippkort (10 gånger 900 kr)? Preliminära priser. Två personer kan också dela på ett klippkort.

Det är 5 träningar kvar på vårterminen (+3 för tävlingsgruppen +3 för avancerade). Ta nu chansen att få fart på kroppen inför "Beach 13"! Du kanske kan klara av några tekniker på din lista. Vem vet, det kanske räcker för Att få vara med i tävlingsgruppen eller om du verkligen "ger järnet" kanske t.o.m för att få ett streck på bältet.

Vi ses väl redan i morgon söndag!?

Jag är intresserad och kommer köpa kort för hela sommaren. Även om det inte blir BJJ.

Jag kommer köpa ett kort för antingen två månader eller klippkort beroende på när jag kan träna, jag är intresserad av att träna och gör det gärna om vi kan ha sommarträning. Detsamma som Andreas, jag kommer träna oavsett även MMA och kickboxning.

Jag hade gärna tränat på sommaren, men jag flyttar till Brasilien nu i juli.

Sommarträning 3/6 - 22/8: tisdagar och torsdagar 18:00 - 19:30. Vi tränar tillsammans med MMA-gruppen. Är vi många så delar vi upp oss i MMA/BJJ, annars tränar vi tillsammans. Det är inte garanterat BJJ-instruktör på varje pass.

Du kan lösa terminskort för en månad i taget eller för alla tre månaderna. Du kan också köpa ett klippkort för 10 träningstillfällen.

Mer info på Combats hemsida!

För alla som vill hålla igång över sommaren har Combat Academy öppet fyra dagar i veckan (med start på måndag, 3/6), dock ej för barngrupper.

Tiderna ser ut som följande:
Karate: Månd & onsd 18:00-19:30
MMA/BJJ: Tisd & torsd: 18:00-19:30
Thaiboxning: Tisd & torsd: 18:00-19:30
Priserna är följande: 1700:- för hela sommarterminen (juni, juli & augusti). Även drop-in (100:-) och klippkort (900:-/10 ggr) tillgängligt.

OBS: Sommarens träningsavgift betalas endast kontant till receptionen eller till PG: 645 89 11-2. Uppge namn + medlemsnr (står på ditt kort).

För er som inte har möjlighet att träna under sommaren vill vi påminna att höstterminen startar igen den 26/8 i Täby

Se till att komma till träningen kl 12 nu på söndagen - sista träningen för vårterminen. Eventuellt kommer ett av omklädningsrummen (oklart vilket) vara stängt pga ombyggnad och de andra stilarna har redan slutat vårterminen. Men vi ska alltid vara värst, så vi kör en bonusdag. Kommer serveras godistekniker...

Webbplats

SOMMARTRÄNING

Sommartermin 2/6 - 21/8. Höstterminen börjar 25/8.

Nu gäller det att fundera på hur du vill lägga upp sommarträningen! Det finns flera möjligheter. Steg ett är att titta in på detta Forum minst en gång i veckan.

1. Ordinarie träning på Combat
BJJ tisdagar och torsdagar 18-19:30 (eller 20:00). Fri träning måndag-torsdag 17-20.
MEN du måste skriva upp dig här på Forumet så vi vet att någon kommer. Av naturliga skäl så har det alltid varit färre tränande under sommaren. Tråkigt för en instruktör att stå helt ensam i lokalen.
Träningsavgift juni-augusti 1500kr.

2. Träning ibland på Combat
Vi försöker några gånger i sommar att samlas för specialträning och sparring. Information här på Forumet.
Klippkort 10 gånger 900 kr eller drop-in 100 kr per gång.

3. Träning på annan klubb.
Ibland får vi inbjudan från någon annan klubb att gästträna. Info här på Forumet.

4. Träning utomhus.
När vädret tillåter drar vi ibland ut några träningsmattor i naturen (eller trädgården) och rullar. Troligen i Täby Kyrkby eller Vallentuna.
Info här på Forumet

5. Egen träning
Gör i vilket fall något själva så ni inte helt stelnar till!
Benböj, utfall, armhävningar, situps (crunches), dips (mot parkbänk), tåhäv på ett ben (när du väntar på bussen). Allt det kan du göra i stort sett var som helst.
Spring ett varv i skogen. Simma. Cykla......ja du förstår

Skriv gärna här vilka träningsalternativ du är intresserad av så att vi kan få till instruktörer och träning när det passar dig!

Tex
Nils Nilsson: 1,3 och 4.
Sara Svensson: 3 och 4.

Trevlig sommar!
Anders mfl.

Jag är helt klart intresserad av alternativ 1. Alternativ 2 och 4 funkar så klart också, men idealt vore ju om vi regelbundet kunde köra på klubben eftersom vi ändå har 2 dedikerade tider om jag förstått rätt.

Jag hoppas vi kommer igång nu redan på tisdag! :D