Sv: Sommarträning (se längst ner i tråden)

Im hungry!  but in Dublin right now....

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)

Vilka tider är ni sugna på denna vecka? För egen del får det gärna vara dagtid (kan dock inte alla dagar)

Webbplats

Skift i Sollentuna kör öppen matta 18-20 ikväll. Jag ska ev. dit. Skriv på forumet eller SMSa om du är intresserad.

Webbplats

54 Senast ändrad av Johan (2010-07-30 21:49:33)

Träning för avancerade graderade?

Eventuellt kommer det att finnas möjlighet för träning tillsammans med en BJJ-svartbältare (på besök från USA och som gärna vill träna lite under sin semester) vid några tillfällen 1 - 14/8. Anmäl intresse här eller tala direkt med Johan!

WTF!!! vem är det som kommer?? jag önskar att jag kunde vara med men jag ligger hemma och väntar på att värkarbetet ska börja hos min höggravida flickvän!

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

I'll be in Poland til the 9th.  Perhaps the week I come back...

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)

Det låter intressant vem är det?
Jag kan nog träna lite beroende på tider.

Jag är intresserad och kan träna kvällstid.

Vi är inbjudna till klubben i Sollentuna kl. 18-20 ikväll igen. Jag åker antagligen dit. Kontakta mig (eller skriv här i tråden) om ni vill vara med men inte hittar dit.

Webbplats

när börjar  terminen igen?

Sommarträning 2011?

Vi kör sommarträning (viss avgift) om det finns intresse.

Anmäl ditt intresse här så får vi se om det blir tillräckligt många!!!

Vi försöker köra samma dagar som Thaiboxarna så att det alltid finns någon på plats för att öppna. Förra året var det tisdagar och torsdagar. Därutöver kan det kanske bli någon gästträning på annan klubb.

Jag kommer träna så mycket jag kan under sommaren

Jag är också intresserad av det!

Jag kör gärna i sommar!!

Inte stor och stark men snabb som en vessla!!

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Sommarträning på andra klubbar, som vi kanske gästar under sommaren:

Skift, Sollentuna, http://www.skift.se

Måndag 30/5
20-21 ungdom/vuxen MMA/BJJ

Tisdag 7/6
20-21 ungdom/vuxen MMA/BJJ

Gissningsvis har de sedan sommarträning fortsatt på de tiderna. Väntar på svar om detta.

BJJ-Center: Väntar på svar.

Carlsson Gracie Jiu-Jitsu, Åsögatan 153, http://www.bjj.se
Sommarträningen börjar den 1 juni och slutar ungefär 2:a veckan i augusti. ( datum kommer uppdateras senare)

Måndagar: 18.00-19.30 BJJ / SW
Onsdagar: 18.00-19.30 BJJ / SW
Fredagar: 18.00-19.30 BJJ / SW

Webbplats

Jag kör gärna lite sommar träning :)

Jag kan vara sugen på att träna lite med andra klubbar, så är andra sugna och man får så hänger jag gärna på =)

Jag tränar gärna i sommar.

Är det träning som vanligt ikväll 30/5 eller har sommarträning börjat?

Är det någon som kommer åka till Skift ikväll?

Jag tänkte köra på klubben ikväll.

hoppas det kommer många! :)

jag kör på klubben är ju fortfarande Maj =)

Jodå, än är det vårtermin! Angående onsdag så får Calle säga om det är vanlig träning eller ej.

Vi har ännu inte fått besked från Thaiarna angående när de kör igång sin sommarträning, så vi vet inte än när vi drar igång och exakt vilka dagar det blir på.

Webbplats

jag och Björn förstår ju att världens kretsar runt oss så jag tänkte bara säga att det händer saker hela tiden denna vecka, vi hinner inte komma ner :( Om inte nån kör typ på lördag kl. 10 =D

I can has

Webbplats

Tyvärr har jag fått förhinder imorgon och kan inte komma. Johan och Anders kan tyvärr inte heller komma så vi måste ställa in passet imorgon onsdag 1/6.

Nästa pass är preliminärt nu på måndag 6/6 men det är inte säkert så håll utkik här på forumet för information.

asch vad tråkigt!! :(

vi hoppas på måndag då :)