Sv: Sommarträning (se längst ner i tråden)

HAr haft dåligt med cah,, komemr vara med på onsd... Sen e det fullt ös juli-aug

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Tja! Det var ett tag sen. Har kommit fram till att jag inte kan sluta med bjj. Körde mitt tredje pass för 2008 i måndags.
Mycket pain idag.
Vi är tre st som kommer att köra lite på torsdag kl 18:00. Det vore kul om det kom fler.

Kommer inte nu på måndag och tisdag. Jag är på visingsö och letar träd till båtbygget. Sorry worry ni får försöka klara er utan mig :)

//Markus Skoog

NOO! why markus WHY!  :(

the more you tap, the more you learn

Sommarterminen börjar tisdagen den 9/6 (till 19/8). Tills dess kör vi som vanligt. Avgift för hela sommaren är 1000 kr.

Jag återkommer med vilka veckodagar det blir sommarträning så fort vi samordnat med Thai:arna.

Sommartermin tisdag 9/6 - 19/8. Avgift før hela sommaren 1000:- kr.

Træningstider måndagar och torsdagar kl. 18 - 20. Detta ær samma tider som thai-boxningen. På så sætt kan du komma in och træna æven om det, før ovanlighetens skull, inte finns någon BJJ-instruktør på plats.

Fram t.o.m. måndag 8/6 dagar och tider som vanligt.

Hælsningar från ett soligt København :-)

bra pass igår!! vi var förvisso bara 3 st men vi fick det att fungera bra ändå tycker jag. Christian, Markus ( ej skog) och jag körde öpengard grunder, sidekontrol grunder från top och under. Sen körde vi partial på det hela och matcher.

Hoppas det kommer lite fler på måndag.

Ses där!

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Jag kommer ta en break från kampsportandet i sommar o höst. Har tröttnat mer o mer under en längre tid o droppen som fick glaset att rinna över var sthlm open. Kommer köra på vallentuna gym o sim i höst o rehab träna axlar, rygg o armbågar. Ville bara säga till så ni inte tror att jag sviker för nån annan klubb =) Ha en awesome sommar alla glada grapplers!!!

John C Reily

Lycka till Hytteman och hoppas du kommer tillbaka tilll oss när du känner dig läkt och redo! Inte mycket att göra om motivationen/kroppen sviker.

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Håller med Marcus, Hytte u kick some god damn ass, bara så du vet. Tråkigt för oss andra *uuhuu* men sen kommer du tillbaka och visar alla andra var skåpet eg. ska stå - hooya!

I can has

Webbplats

hehe eller hur =) kommer vara starkare o köttigare än någonsin.. hytte 2.0 =) Smiter säkert ner nån gång o kommer garanterat få spö av alla hähä

John C Reily

Hoppas din rehab träning går bra så du kommer tillbaks snart, vi ses.....

Träningsavgift för sommarterminen!

Det finns fortfarande några som inte har betalat träningsavgiften för sommaren. Du vet att vi behöver pengarna för att kunna betala hyra för vår fina lokal. Nästan alla pengar går till det. Instruktörerna jobbar gratis.

Om du kommer ner och tränar en eller två gånger på sommaren så kan vi bjuda på det, men annars förväntar vi oss att du ställer upp för klubben och lättar på lädret!

Har du missat betalningen så tala med mig på träningen!

Anders

39 Senast ändrad av Anders (2010-05-30 18:26:03)

Juni - augusti 2010

Det var inte många på träningen idag (söndag 30/5). Jag undrar därför om det finns något intresse av sommarträning.

Skriv här på Forumet (i denna tråd) om du är intresserad och i så fall vilka månader!

Sommarträning juni - augusti 2010

Vi kan ju inte låta bli att träna på hela sommaren, eller hur !!??

I morgon söndag 6/6 (Sveriges nationaldag) håller Johan i träningen som vanligt 17 - 19.

Därefter smyger vi igång med sommartider. Vi provar med tre träningsmöjligheter så får vi se om det funkar:

måndagar och tisdagar, träning 18 - 20 med instruktör (oftast).

torsdagar 18 - 20, fri träning (thaiboxarna kör träning så lokalen skall vara öppen).

Kom igen nu, ni kan inte ligga och sola hela dagen ;-)

Hej,

vi funderar på att lägga in en (kostnadsfri) träning för graderade, några timmar i juli respektive augusti. Först vill vi veta om det finns intresse!? Vilka veckodagar passar bäst?

Om vi får till någon sådan träning så är även f.d. medlemmar välkomna (tex Alex, Pontus, Patrik, Hytte, Micke A1, Micke A2, Micke H m.fl.). Vi återkommer med dag och tid, då vi fått tillräckligt många svar här på siten!

Önskar er alla en riktigt skön sommar!

Jag är intresserad och kommer tillbaks från semester den 19 Juli och kan dom flesta veckodagarna, kan även vissa söndagar.

Jag tror jag är ganska anpassningsbar!

Hej! jag kommer gärna in på ett pass om vi blir några stycken! vore riktigt kul att få rulla lite med dig Alex:) var länge sen!

Marcelo Garcia

Börjar likna något nu. Kom igen nu, ni andra!

Marcus & Alex, jag har lite semester nu och jobbar bara lördagar. Kör gärna dagtid (inte allt för tidigt på morgonen). Nån dag snart som passar er?

Webbplats

Jag föreslår söndag förmiddag mellan ca 10-12:) va sägs?

Marcelo Garcia

Vi får höras under lördagen, men spontant låter det bra!

Webbplats

ok! vilka är med på att köra imorgon? jag är som sagt tillgänglig imorgon förmiddag:) men det är ju alltid roligare att ha några att rulla med!:)

Marcelo Garcia

Jag kör gärna idag eller imorgon! Någon som är sugen?

Ikväll är det öppen träning på Skift i Sollentuna kl 18-20. Funderar på att åka dit.

Webbplats