Tråd: Gi-porr!

Webbplats

2

Sv: Gi-porr!

Måste ju bara älska eld-gin. En liten tanken bara... Undrar hur jeans-gin känns efter ett träningspass? Alla som haft jeans på sig efter ett störtregn vet ju att blöta jeans tight mot huden är bland det vidrigaste som finns.

Om du är ute efter ett material som känns skönt även om det är vått så är ju siden en tanke, kan bli seriösa problem att sätta sig i respekt hos motståndarna bara :-)
Men säg till bara så kan jag nog sno ihop en, efter att jag är klar med min rosa Barbie-Gi med hjärtan på...

Webbplats

Hoppla, hoppla, nu tar vi och låter bli och häcklar min gamla sektionsfärg, tycker jag. Men det finns faktiskt risken att man blir tagen för en Guatanamo-fånge på rymmen :-)

Webbplats

Webbplats

Har ni märkt att tråden "Gi-porr" är den mest lästa. Det måste väl bero på att många söker på "gi", eller ...........

Åh, DEN Barbie-Gi:n var ju faktiskt jättefin! VILL HA!

Webbplats

Webbplats

Webbplats

Webbplats

Webbplats

hon e ju bara så läcker:D

Webbplats

Webbplats

Webbplats

Gillar den vita rätt skarpt. Snyggt med många patcher ;>

Är ju fusk att köpa färdig-pimpad gi! Patchverket ska ju växa med ens egen utveckling. =) Roligare också om patcharna berättar något om ens egen träningshistoria. Jag och Anders har f.ö. länge pratat om att ordna klubbpatchar så håll tummarna så kanske det blir av snart. Måste bara ta fram ett original på datorn. Det kommer då att bli en lite större ryggpatch med "Alliance Jiu-Jitsu / Alexandre Paiva / Stockholm, Sweden"-loggan (den vi har på väggen i källaren) och antagligen även en patch att sätta längs kragen med Strike-loggan och texten "Strike".

Webbplats

Många fina Gi's det finns. Nu när jag ska försöka komma igång ordentligt med träningen så vill jag ju ha en snygg gi.
Tycker det är tråkigt med den vanliga vita och dom blåa är alldeles för vanliga dom också. Så vad ska man välja?
Den silvergrå högre upp i tråden var riktigt snygg, lika så den lila och den svarta. Valet är svårt.
Nån som har sett fler snygga?

//Andreas B

Äntligen!
Nu har jag fått min svarta snygga krugan gi, den som heter "krugan viking" och finns på bild i tråden. Ser fram emot att få inviga den imorgon på nationaldagen :)

//Andreas B

Vi ser framemot att få se dig i din nya gi och att du lägger in en bild på forumet. Du kan ju använda bilden här ovan från 13/12 som tips om lämplig posé ;-)

PS bra om du lägger in info om var du köpte den, om det funkade bra med transporten och vad du betalade inkl allt. Det kanske är andra som är intresserade.