Tråd: Externa seminarium (samlingstråd)

Webbplats

Sv: Externa seminarium (samlingstråd)

Jag kan, tror jag. Känner mig lite pengafattig efter allt husfixande men om någon annan ska gå så kan jag nog lockas att gräva djupare hål i fickan.

Webbplats

4 Senast ändrad av Johan (2007-08-09 22:24:44)

Webbplats

Jävlar... Där kan man snacka om celebert besök. Jag är helt stum, han gick till beslut mot Fedor Emelianenko i en fight som jag anser var mycket jämn, har som sagt slagit Wanderlei Silva, Gått matcher mot Maricio "Shogun" Hua, Jeremy Horn och Quentin "Rampage" Jackson... Även om man får komma dit är man ju...inte värdig... Vi snackar ju absoluta toppen av MMA i världen, Pride veteran...

Fan vad grymt, tänkte du försöka vara med på detta Will?

Lätt! Nivån på oss deltagare spelar nog ingen som helst roll, det kommer nog vara tons of vitbälten där.

Jag är helt klart sugen.Vad kostar det?

Lite på skoj undrar jag vad man får lära sig. Hur man ligger i nåns guard och väntar på klockan kanske?
För de som inte sett nån match med Arona så är han mästare på sk "Lay n pray" dvs lite småtrist i många matcher.

Är givetvis sugen jag med även om hans matcher tenderar att bli ganska sega, tror han har grymt mycket att ge.

"I am a shark, the ground is my ocean...and most people can't even swim" - Machado brothers

Enligt min insiderkälla (min bror) så verkar det som att det är endast för Hiltimedlemmar, bah. Jaja bara att vänta tills dom kommer med mer info.

I can has

Webbplats