Sv: Träning - Höstterminen

Hur dax tänkte ni träna idag?

Webbplats

Skulle också kunna komma ner och köra nu när man äntligen känner sig kry. När smäller det?

är det samma tid som vanligt? :D

"18-20" SMSade just Gaude att det är.

Webbplats

Blir det någon träning idag 30/12 19-21? Jag är intresserad.

jag har tänkt att träna idag

ska vi träna söndag som planerat?
Jag är med vanliga tiden.

Jag skulle också kunna köra.

Jag kommer också kl 17.

Finns det intresserade kvar för träning ikväll?

Jag kan köra ikväll

A little late reply, but I cant come.. I'm JUST over my sickness the last day or two.. sucked.  I can prob come Thurs, Fri, or Sat (and I'll def be there Sunday).

BTW, feel free to add me on facebook.  my email is fitbjj@gmail.com

Chris

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)

63 Senast ändrad av Anders (2010-01-27 11:42:55)

Ursäkta mitt tjat, men det är jätteviktigt att alla betalar sin träningsavgift denna veckan så att vi kan betala hyran för lokalen!

Plusgironr. 1393430-2. Glöm inte att skriva ditt namn och att det gäller "VT 2010" !

Från och med söndag 31/1 kommer vi att kontrollera noggrannt på träningarna så att alla har betalt. Efter en varning, ingen betalning = ingen träning.

Antagligen kör vi igång höstterminen redan 23e augusti, så hoppas alla är redo att storma svettgrottan och kasta sig in i ormgropen med huvudet först!

Träningarna kommer inledningsvis se ut exakt som under vårterminen och förhoppningen är att även kunna hålla dessa tider genom september och senare, men det är som vanligt upp till medlemsantal och intresse. Dax att börja ragga nya medlemmar med andra ord, så börja bearbeta kompisarna, KK:n, svärmor o.s.v. redan idag så vi får underlag till att ha så många pass som möjligt i veckan.

Webbplats

65 Senast ändrad av Anders (2010-08-14 12:56:34)

Höstterminen 2010

se Johans inlägg här ovan!

"Exakt som under vårterminen" är alltså:

måndag 23/8 kl 18-20.
onsdag 25/8 kl 19-21.
söndag 29/8 kl 17-19.
måndag 30/8 kl 18-20.
osv.

Öppet hus 23/8 - 5/9, dvs gratis träning för nya medlemmar.
Gamla medlemmar betalar som vanligt före terminens början så vi får in pengar till hyran.

Svänger förbi och provrullar på söndag efter nyb.thaien om det går för sig?

67 Senast ändrad av Anders (2010-08-30 12:15:00)

Hallå, var är du (som tidigare tränat med oss)? Vi saknar dig på träningen!

Kom igen nu höstterminen har börjat!

(själv är jag sjukskriven ett tag:(

Om ditt inlägg var riktat till mig så har du nog misstagit dig, jag har aldrig tränat BJJ hos er förrut. :p

Gissar att det var riktat till alla gamla medlemmar på klubben som inte visat sig än.

Självklart är du välkommen på söndag, Tobbe!

Webbplats

Tack för passet idag btw! Dyker absolut upp under söndagarna!

Är sjukt sugen på att komma ner och köra igen men har fått en förkylning som inte vill ge sig men på söndag bör
man vara frisk så man kan dyka upp. Är det fortfarande Plusgironr. 1393430-2 som gäller för betalning?

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Senaste infon bör alltid stå på http://www.strikeboxingclub.se/ . Ser ut att vara samma som du skrev. Välkommen tillbaka!

Ska passa på att påminna även övriga att det är jätteviktigt för klubben att ni betalar in avgiften så snart som möjligt! Hittills har bara 28 stycken (inklusive thaiboxarna) betalat - vi behöver runt 80 stycken bara för att gå runt och betydligt fler än så för att kunna ta in gästinstruktörer, vidareutbilda instruktörer, subventionera tävlingsavgifter, rusta upp lokaler och utrustning o.s.v.

Om ca en vecka är det löning och då räknar jag med att alla lägger in uppdrag på internetbanken så det förs över pengar till klubben direkt efter de trillat in på kontot, innan ni hinner bränna dem på onyttigheter =). I slutet av månaden kommer jag att bli stenhård med att kolla att alla betalat. Tänk på att det kan ta ett par dagar innan pengarna kommer in på klubbens konto, så betala senast mån 28/9 om du vill slippa risken att missa BJJ-pass p.g.a. sen betalning (eller betala 150kr för engångsträning innan passet börjar).

Glöm inte att skriva med Ditt namn och personnummer på inbetalningen!

Mer info på Strikes hemsida.

Webbplats

För gamla medlemmar börjar vi träningen måndag 22 augusti !

Träningstider tills vidare:

söndagar 17-19.
måndagar 18-20.
onsdagar 18-20.

För nya medlemmar börjar vi med två veckors Öppet hus i slutet av augusti. Vi återkommer med närmare information när Thai:arna har bestämt datum.

woot!

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

75 Senast ändrad av Daniel (2011-08-11 17:05:22)

Härligt att vi startar snart =)

Men är det ny tid som gäller på onsdag ? på strikes hemsida står det andra tider där står det också att terminen börjar 15/8.
Tänkte att det kan vara bra att ändra i så fall =) (på strike sidan)