Sv: Träning under helgen (se längst ner i tråden)

Nu på lördag den 16/5 så kör vi träning på dagen med start klockan 10.00. Huvudsyftet är att förbereda, och bidra med sparring till, våra Shooto-fighters Robin och Linda.

Alla som vill får komma, särskilt de som ligger nära i vikt med dessa två och har skills i något Shootorelaterat!

woohoo! jag kommer :)

Skiter i träning på fredag kväll då Micke.

//Markus Skoog

Nice! 10 är dock lite för tidigt för mig men jag antar att ni håller på ett tag så jag kanske dyker upp lite senare.

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Jag tror vi kommer köra på ett tag, ser det framför mig, kanske kan försöka hjälpa Linda och Robin och fundera över deras game och jobba på massa olika grejer så vi kör lite längre eller hur vi nu gör?

Det blir bättre att fokusera på lördagen då tror jag så jag håller med om att hoppa Fredan, sen tror jag att vi håller på till folk måste bryta för lunch på Lördag.

Det var fan bra igår! :P, det känns i kroppen, har typ världens sträckning i ryggen och mitt högra öga blev halvt igenmurat på thaiboxen efter shooton. Måste fan ta tag i Thaiboxningen, kan inte bli så där ägd varje gång det ska sparras Xo(.

Träning söndag 1/11 (Allhelgonahelgen/Halloween) 2009 ?

Det var inte så många på träningen idag onsdag, kanske eftersom det är skollov och strax före helgen. Därför vill jag veta om det finns någon som är intresserad av att träna på söndag så att inte johan och jag står här ensamma.

Skriv här nedan om du är intresserad!

och håll ögonen på detta Forum på lördag så får du reda på om det blir träning eller ej !

Jag och linda tänkte komma ner och träna på söndag.

/ Björn Lundberg

Jag skulle kunna köra.

Jag är med imorgon söndag.

Jag vill gärna träna imorgon.

OK, vi kör ikväll söndag 1 november (!).

Egentligen är fem anmälda lite lite, men eftersom det är (h)järngänget så skall vi givetvis köra :-)

C U,

Anders

Halloj!

Skulle egentligen ha kört ikväll, men har en konstaterad hjärnskakning efter ett slag jag fick mot tinningen i onsdags (full kraft + ordentligt tyngre kille). Läkarordination på att vila från träning en vecka :(

Tävlingen gick bra stående, men jag ville prova grapplingvingarna och hon fick in rnc som satt riktigt bra efter ett misslyckat nertagningsförsök från min sida. Efteråt kom fram att hon e lilabälte i BJJ, riktigt roligt att köra med henne :D Nästa gång!

I can has

Webbplats

Du är sån jävla brawler Linda :D lame med hjärnskakningen men kul att du satsar så jävla hårt =)

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Krya på dig Linda! Inget vidare att skaka till arbetsverktyget. Bra att du satsar hårt, men var rädd om dig! Kör bara med väsentligt större och tyngre om de har riktigt bra omdöme, gäller både BJJ och Thai!

Hmmm... men jag e så sugen på att köra ikväll ändå... åååh lite bjj har väl ingen dött av?!

I can has

Webbplats

haha

John C Reily

Med gemensamma ansträngningar så lyckades Björn, jag med flera hålla Linda borta från träningen idag. Det var definitivt inte hennes förtjänst ;-) Skämt åsido, får man besked från en läkare att man skall avstå från träning en vecka så skall man göra det. Likaså om man har feber, eller förkylning som går ner i halsen (lite snuva kan man träna med).  Det är lätt för er som är unga att ta lätt på sjukdomar och skador, men inte ens ni är odödliga eller immuna mot följdskador. Var rädda om er, så kan ni träna BJJ även i min mogna ålder ;-)

*s*

Helt sant och tack för hjälpen :)

I can has

Webbplats

fråga Micke A eller Markus skog.

John C Reily

Påskhelgen 2010

på söndag och måndag (4 & 5/4) blir det bara träning om det är tillräckligt många anmälda här på forumet. Annars ingen träning de båda dagarna. Från onsdag 7/4 kör vi som vanligt igen.

Jag kommer gärna o tränar.

Sunday, I will not be there.  Monday, IDK.  I have a neck/back issue right now.  Went to chiropractor today, he said something mechanical wrong.  Said I could train if I feel ok.  I just have to wait and see.

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)

Måndag kan jag köra, om det finns fler sugna?
Glad påsk!

Verkar vara litet intresse för träning idag och imorgon, men snacka gärna ihop er om ni vill köra ändå så kan ni låna nyckel av mig eller Anders (i Täby kyrkby respektive Bällsta).

Webbplats

Idag söndag 4/4 ingen träning! Endast en anmäld, sorry Victor!

Info om det blir träning i morgon kommer ut i morgon då vi sett hur många som anmält sig.

I can train today, Monday 5/4.  So thats, 3?  Me, Victor, and Kaj def?  If that's not enough for a class, if you want to pick up the key Kaj (if you are allowed??), I wouldn't mind going and rolling with you guys too.  I'll check this later..

Chris

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)