Sv: Träning under helgen (se längst ner i tråden)

Jag e med imrogon sön iaf....

"I dont believe in belts, toughness cant be ranked"
John C Reily

Det blir alltså träning på söndag 30/12 kl. 17.00 - 19.00. Vi ses!

Hittills anmälda: Tompa, Linus, Fredrik, Micke A, Hytte + Johan N, Anders, Oscar.

Jag har blivit rätt så snorig och tjock i halsen och måste nog skippa träningen ikväll :( Kommer ner o kollar dock.

Tap, snap or nap.

29 Senast ändrad av Anders (2008-01-01 15:01:02)

Vi kör BJJ-träning på onsdag 2 januari kl. 17.30 - 19.30.

- - - - -

Finns intresse av träning på fredag 4/1 (18 - 19.30)? Söndag 6/1 (17 - 19)? Anmäl intresse här på Forumet!

- - - - -

Den 7/1 börjar vårterminen. Nybörjare välkomna på gratis provträning. Övriga ber vi betala in terminsavgiften före terminsstarten så vi får råd att betala hyran!

Träningstider:

måndagar 18 - 20.

onsdagar 19 - 21.

söndagar 17 - 19.

Fredagar: eftersom det varit dålig anslutning på fredagsträningarna så kommer vi under vårterminen att ta in anmälningar här på Forumet innan vi bestämmer om det blir träning respektive fredag.

Jag är intresserad av att träna på Fredag den 4/1.

// Mats

Jag hinner inte träna idag.Men Fredag+söndag är jag med.

32 Senast ändrad av Anders (2008-01-03 15:22:23)

Träning fredag 4/1 (18 - 19.30)? Två anmälningar har hittills kommit in (Mats, Fredrik). Vi behöver minst tre till för att köra! Jag meddelar om det blir träning omkring lunchtid i morgon fredag.

Söndag 6/1 (17 - 19)? Anmäl intresse här på Forumet! Hittills inga anmälningar. Beslut om träning eller ej lämnas här under lördagen.

- - - - -

Den 7/1 börjar vårterminen. Nybörjare välkomna på gratis provträning. Övriga ber vi betala in terminsavgiften före terminsstarten så vi får råd att betala hyran!

Träningstider (ingen föranmälan):

måndagar 18 - 20.

onsdagar 19 - 21.

söndagar 17 - 19.

Träning fredagar (18 - 19.30): eftersom det varit dålig anslutning på fredagsträningarna så kommer vi under vårterminen att ta in anmälningar här på Forumet innan vi bestämmer om det blir träning respektive fredag.

Påminner också om att det nu för klubbens medlemmar finns ett begränsat antal, riktigt bra BJJ-gi (Krugans i storlek A2 och A3) att köpa för det facila priset av 1 050 kr. En klubb T-shirt köper du för 160 kr. Skaffa två så kan du tvätta den andra också någon gång ;-)

Jag kan träna fredag

"If you aren't attacking, you are defending, and if you are defending it means that you are losing the fight at that moment."
Marcelo Garcia

Jag vill anmäla mig till söndag också.Imorn kan jag också som sagt var.Vill även köpa en krugans dräkt kan tidagast ta med pengar till på söndag.

Fredag 4/1 - ingen träning (för få anmälda)!

Söndag 6/1 (17 - 19) - hittills anmäld: Fredrik. Vi vill ha fem anmälningar här på Forumet för att köra!

Från måndag 7/1 ordinarie träningstider (må 18-20; on 19-21; sö 17 - 19) utan föranmälan.

Nybörjare välkomna på Öppet hus 7 - 20/1 (= gratis provträning för dem som inte tränat hos oss tidigare)

36 Senast ändrad av Anders (2008-01-06 11:38:18)

Ingen träning idag söndag (6/1). För få anmälda.

I morgon måndag (7/1) startar ordinarie träning:

måndagar 18 - 20

onsdagar 19 - 21

söndagar 17 - 19

(fredagar endast efter anmält intresse i särskild tråd här på Forumet)

Öppet Hus 7 - 20/1, gratis provträning för alla som inte tränat tidigare. Ta med vänner och bekanta! Ju fler vi är desto roligare och mer omväxlande träning.

PS till Fredrik: vi tar med en A3 Krugans gi på måndag.

37 Senast ändrad av Anders (2009-04-09 10:17:17)

Är du intresserad av  träning under påskhelgen (söndag och/eller måndag)? Anmäl dig här på forumet! Skriv vilka dagar och vilka tider som passar dig!

Håll sedan utkik här så får du veta om och i så fall när det blir träning!

jag o Björn e intresserade! Vi tänkte sticka ner vid fem-tiden på söndag.
Kommer ingen kör vi thai :)

I can has

Webbplats

jag är också intresserad av att träna Söndag vid 17.

Glad påsk

OK. Vi kör träning idag söndag 17.00.

jag o Björne måste tyvärr svika, trots vad vi skrev igår; håller på med trädgårdsprojekt som tar hela dagen i anspråk! :(
Hoppas det inte blir ngr problem!

I can has

Webbplats

Träning måndag 13/4 (annandag påsk) kl 18 ?

Det hänger på dig. Anmäl intresse här på forumet. Besked tidig eftermiddag 13/4.

Jag anmäler mitt intresse att träna måndag 13/4.

44 Senast ändrad av Anders (2009-04-13 16:00:28)

Det ser dystert ut. Jag gör en sista koll vid 16-tiden. Om inte några till har anmält sig så blir det inte någon träning idag måndag 13/4.

16.00: sorry bara en anmäld. Ingen (instruktörsledd-) träning idag, måndag 13/4.

Långhelg igen. Då brukar det vara dålig uppslutning på träningen. Därför kör vi bara träning på söndag 3/5 om tillräckligt många anmäler sig här på forumet !

Jag och Linda tänkte vara med på söndag.

/ Björn Lundberg

Jag anmäler mig också till träningen på Söndag 3/5

Jag är på.

"I am a shark, the ground is my ocean...and most people can't even swim" - Machado brothers

+1

kaj

Söndag 3/5

Thaiboxarna tränar som vanligt (17.15 - 19.30) idag. Johan och jag kommer inte till dagens träningen men det skall alltså vara öppet i lokalen så ni kan gärna köra själva!

I morgon måndag är det som vanligt, träning 18.00.