Sv: Jul & Nyår

Jag kommer!

Blackout before tapout:)

Webbplats

Jag kommer

Jag kommer

Inte stor och stark men snabb som en vessla!!

Jag kommer till träningen ikväll! Fler?

Webbplats

Jag Björn och Robin kommer!

I can has

Webbplats

Kommer, Linda var det MMA där uppe förra gången?

Kommer, som nästan alltid :)

Jag kommer

Träning idag kl 17!

Webbplats

jag kommer vara där vid 16.30 ca :)

Jag kan tyvärr inte komma idag

Blackout before tapout:)

Webbplats

Folk med nycklar, se till att lämna dörren öppen, iskallt att gå runt 15 min och knacka på dörrar innan man kommer in.

Dörren på baksidan brukar vara öppen. Om inte knacka på där så finns det en chans att det hörs ner till träningslokalen. Om det inte är Thaiboxning samtidigt så låser vi dörren på framsidan, oftast några minuter efter starttiden.

Och ibland blir det bara fel och då får vi be om ursäkt för det :-)

Inga problem alls, fått koden!

If you guys have any free rolling or whatever and dont mind me coming this week, let me know.  My club is under construction until the 17th.  Otherwise, I'll spend my time lifting.  :)  Hope everything is good!  Glad to hear you are healthy again Anders!

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)

Of course you're welcome for the whole period your academy is closed, Chris! We have training the same times as usual.

Webbplats

Thanks!  I'll see you tomorrow!  I look forward to it.

This is Chris.  I can use google translator, so don't feel you have to write in English (unless you want practice *smile*)

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/cj/alliancebjj.se/forum/include/parser.php on line 791

Vår "kompisklubb" Skift (http://www.skift.se) har lovträning tisdagar och torsdagar 20-21.30 för BJJ/MMA, samtliga veckor utom då dagen är en röd dag. Vi kan snacka ihop oss här vi som har lust att åka över och träna.

Webbplats

44 Senast ändrad av Michel (2011-12-14 23:27:37)

Jag skulle jättegärna åka dit och träna! Om någon vill köra under/efter julen så kör jag gärna då också, bara säga till någon/några dagar innan.

Jag tränar gärna så mycket det går speciellt i mellandagarna, kan även dagtid. Kan även tänka mig att hänga på till SKIFT (jag bor trots allt i Sollentuna...).

Jag tänkte köra på Skift nu på tisdag (3/1). Nån som hakar på? Alla nivåer är välkomna på passet.

Webbplats

Du menar passet på Skift som börjar 20:15? Jag kan mycket väl tänka mig att gå på det, kan inte passet innan.

Jag kan nog joina if you name time and place :D

Japp, kl 20.15. Lindvägen 16, Sollentuna (Norrvikenskolan). Slå en pling om ni behöver invisning till var på skolan det är (noll sju 3 956 nollåtta 81).

Webbplats

Jag hittar, styvdottern har tränat Judo där en gång i tiden. :)