Tråd: Nybörjarseminarium!

Den 21 maj har vi kommit överens med Leif om att vi ska hålla ett endags nybörjarseminarium i BJJ. Jag och Anders jobbar som vanligt utan arvode mot att kostnaden hålls till ett minimum. Det kommer att kosta 100kr för medlemmar eller 150kr för icke-medlemmar. Vi kommer förhoppningsvis hinna gå igenom alla tekniker på Steg1-listan. Välbehövd repetition även för er som varit med ett tag.

Sprid runt informationen om seminariet och locka med så många ni bara kan! Både inifrån klubben och utomstående vänner och bekanta som kan tänkas vilja börja träna inom CA.

Webbplats

Sv: Nybörjarseminarium!

Nu börjar det bli dax igen för nybörjare och alla som vill kasta av sig sommarens ringrostighet med en dags intensiv träning av grundtekniker. Preliminärt är 17e september satt som datum. Och även innan dess är det löpande nybörjarintag.

Webbplats

Intresse av nytt nybörjarseminarium?

Jag har hört några personer som är intresserade av att vi håller ytterligare ett nybörjarseminarium, tex i november. Vi kan köra om vi vet att minst 10 pers är intresserade. Hör av dig med en intresseanmälan !

Anders

Skulle gärna komma, däremot kan det hända att jag jobbar helg motsvarande...

Vårterminens grundtekniks-seminarium blir lördagen den 21a januari kl 10-17 (med en timmes lunch i mitten). Kommer som vanligt att kosta 100kr för SBC-medlemmar och 150kr för utomstående (ragga gärna med er intresserade vänner, arbetskamrater, släktingar och annat löst folk!).

Webbplats

mums, 6 h träning!
Vem e det man snackar med/anmäler sig hos/betalar till ????

Nybörjarseminarium lördag 21 januari 10.00 - 17.00. Klubbens vanliga träningslokal.

Det är bara att komma dit. Ingen föranmälan.

Betalning lämnas till Johan eller mig.

Anders

hahahaha, vilka fina bilder!